Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg vil bare si en ting:
Jeg gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg....
Det nærmer seg med små skritt, å jeg kjenner en intens fryd over snart å få treffe mange av dere. Jeg regner med, fra dagens ståsted at vi får mulighet til å være der hele helga, om ikke, vaffal en av dagene.
Jeg har vært medlem her nå...skal vi se....(må bare inn å sjekke profil).....to sec.....Jo, altså siden 26-04-2006, meldt inn midt på nattan kl:00:19:39

.....å siden det har jeg vandret trutt og jevnt inn her, med noen få opphold.
I løpet av dette året har dere gitt meg enormt mye. Jeg har blitt bæcka opp i både hue og røven, jeg har blitt akseptert og godtatt for den jeg er og mine meninger. Jeg har følt jeg selv har hatt litt å bidra med, å jeg har en enorm respekt for dere her på sonen.
Jeg har blitt oppriktig glad i sonen, å dere som er her. Derfor ser jeg sååååå frem til å få være med på dette treffet. Få muligheten til å se hvem som gjemmer seg bak profilene. Jeg har bare ett ønske: Jeg skulle ønske ALLE hadde mulighet for å komme, vil helst ikke gå glipp a noen av dere, hehe! Men slik er det nå en gang, det er jo ikke alle det passer for, så jeg håper på andre muligheter og andre treff.
Uansett.....Dette blir kjempespennende...å¨nysgjerrig som jeg er, hvem vil jeg komme til å møte på dette treffet???
Stooooooor klem til *sonefolket* Å en stooooor takk for alt dere har bidratt med, gamle som nye!!.... 
GjenopprettetMedlem
Jeg gleder meg på deres vegne, og håper at jeg kanskje kan få være med en annen gang!!

Anonymous
Jeg gleder meg også på deres vegne.
Det hade vaert så göy, å vaere med!!!

GjenopprettetMedlem
Hehe! Takk RFR.....
Så synd Lie og Alaika...håper å treffe dere ved en annen anledning...
Så flott Jim og Malaika....gleder meg til å treffe dere...

Anonymous
skulle ha vært dær men jobbing den helga.
bare mas.
men kansje vi kan treffes på campen i juni

GjenopprettetMedlem
Campen?...Hva og hvor er det hen da?.....

Anonymous
jag längtar så
de 18 timmarna på tåg kommer inte kännas så många tror jag nu när det är detta jag väntar på
vad som sen sker då man är framme och allt är igång är en annan femma
fridens liljor allesammans, vi ses snart
GjenopprettetMedlem
Det blir trevligt å hilse på deg Trumman...

Anonymous
"Silva":
Det blir trevligt å hilse på deg Trumman...
Ja det kan jeg love deg at det blir, for Trumman han er en trevlig man

GjenopprettetMedlem
Gleder meg veldig, dette blir morro !!!
Tjo-hei, og jippi !!!!
Nuntia, hopper av glede !!!
GjenopprettetMedlem
I overimorra så.......................................iiihaaaaa!!!

Anonymous
Ja nå ses vi snart, dere!

Anonymous
TJO! Imorgon kl 7 sätter jag mig på bussen som tar mig till tåget som tar mig till nästa tåg som tar mig till nästa tåg som till slut tar mig till WOLF sent på kvällen runt 22.40!!
Så om ni kjeder er, som jag sansynligtvis vill göra

så send me some fun over the sms!!

+46 730-41 23 43
Mvh,
Thomas