Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Bing [Bot]
Vil gjerne høre mer om trommereiser og tolkning  og deler en jeg hadde på Ailos kurs om å finne din livsmyte:
Budskapet fikk jeg fra en ridder kledd i rustning, bare øynene var synlige, og han møtte meg foran et landskap av grønne voller og gamle murer: Åpne øynene og se hva du har foran deg, våg å gå inn i labyrinten og møte din frykt. Frykten for alt det grusomme som kan skje dersom du ikke river av deg rustningen og lar blodet strømme fritt; det er nok å gjøre seg tilgjengelig, det er nok å blotte brystet, det er nok å gi seg over, det er tilstrekkelig å gi alt, alt, alt!
Du må ingenting.
Riv opp og se hjertet under ribbeinene, under rustningen, der pulserer, lever, banker , flyter en øy.
En øy av gull midt i den røde floden, og til denne øya skal du reise. Finn den skatten som får hele øya til å skinne. Midt i skattkammeret møter du en kvinne og hun skal åpne skrinet for deg. Kvinnen er også deg og agnus dei (guds lam) i en og samme.
Flammene som brenner rundt skattkammeret rommer de falne krigeres hemmelige kraft, og i denne kraften skal du også skinne. Ikke forsvinne. Nå er du der inne. Ta imot. :-X
Anonymous
Dette var sterkt. :respect:  Heftig. Gi alt,alt. Forstår at du blir :-X. Men så flott budskap!
Utrolig spennende å reise for å finne sin livsmyte.
GjenopprettetMedlem
Spennande å godt fortalt
Inspiri-Tiril.
:respect:
GjenopprettetMedlem
Hønenupper igjen....(Gåsehud... :P)

Nydelig fortalt om en spennende reise... :wub:
Bing [Bot]
Har reist videre på denne reisen nå, i psykodrama. Etter å ha hvilt i lengselen en ukes tid var det et sterkt ønske hos meg å få reise lenger inn. Jeg satte reisen i scene og fikk møte denne ridderen i rustning, jeg har møtt ham før og vet at han er en av mine hjelpere. Han var den som fulgte mitt indre barn opp fra hulen den dagen hun var klar til å møte dagens lys. Nå var han der og ville gi meg en oppgave før jeg kunne gå inn i landskapet bak ham, til skatten, til kvinnen, til de falne krigeres kraft. Ridderen fortalte meg at han lenge hadde båret hjertet mitt, men at tiden nå var kommet til at jeg skulle bære det selv. Først måtte jeg ta av ham rustningen, og da åpenbarte  hjertet seg i en elv av rødt. Jeg gikk inn i landskapet, kjente på kraften i flammene over de falne riddere, flammene brant i en ring rundt øya der hvor skrinet med skatten var. Jeg våget å være der, som i et hellig landskap, så fyllt av ærefrykt at det var umulig å tale høyt, jeg måtte hviske. Kraften fra flammene var intens, gikk inn i huden og huden var ikke lenger en barriere. Alt åndet sammen . Lenger reiste jeg ikke nå. Men jeg bærer hjertet mitt i egne hender. Fra nå av.
GjenopprettetMedlem
Vakkert fortalt  :wub:

Mye healing i reisen din .
Jeg bruker også psykodrama i mitt arbeid som regresjonsterapeut . Det er veldig effektivt og spennende  :respect:
Bing [Bot]
:wub:
takk!
Jeg er glad for alle måter å finne veien på. Er ingen shopper i alternativ terapi, men har holdt meg til psykodrama, og en venn som er på sjamanveien. Kjenner at det griper meningsfylt og sterkt inn i hverandre. Har en sterk forbindelse med  en god venninne, en helt spesiell ren og sterk energi som vi to har sammen. I det siste har vi undret oss på om vi har en karmisk forbindelse, fra tidligere liv og om det hadde vært fruktbart å se på den. For å bli klarere på vår oppgave. Vet en del om min oppgave, krystallklart er det ikke, men jeg skal delta i et arbeid med å helbrede.
Kjenner en dragning mot regresjonsterapi.  :-X