GjenopprettetMedlem
Det var nesten fælt å komme tilbake til en hektisk hverdag etter denne fantastiske helga hos Wolf.
Stor takk til ham og Kokopelli, som tok initiativet til dette.
Og takk til Wolf og fruen, for at dere tør ta på dere å samle oss gærninga neste år også
Jeg har blitt spådd i kaffegrut, danset, trommet, sunget, ledd og grått...og hele tiden kjente jeg på samhørigheten og kjærligheten som vokste fram
i takt med hodepine fra bålrøyken

(Ædni: jeg måtte ta et par paracet selv også...

)
Takk til dere alle sammen som var med å skape en uforglemmelig sone-samling

GjenopprettetMedlem
Takk alle sammen for en fantastisk helg.
Mente å skrive mer, det kommer nok senere, men må ihvertfall få takke.
Alle, og spesielt Wolf og familie.
Gunilla
Anonymous
"Tåkedis":
"marihøna":
Det er nesten som jeg blir litt avensyk, når jeg leser hvor herlig weekend dere har hatt( neida, er ikke det, unner alle bare godt, jeg). Kanskje det blir dag jeg får muligheten å treffe noen av dere, hvem vet.
Kan sliksom "se" her hvor fantastisk dere har hatt det der hos Wolfen. Er ikke livet forunderlig? Plutselig hender det: En møter mennesker som gir en hel masse. Mennesker en bare har "sett" på sonen,i dataverden.
Det skulle ha vært fint å delta. Jeg henger med Marihønas innlegg. Har tenkt på dere, dansende og trommende, delende av innsikt og erfaring i et lag der de sære sjamanspirer og andre særinger får være normale for en stakket stund.
När samlingen kom på tal, hade jeg ikke aktivert meg så mye på sonen og tenkte at "ikke skal vell jeg", ... og i januari datoen kom, hade jeg allrede lovet en annen sak og tenkte ikke dess mer.. Så gikk månedene og jeg fölte lysten komme og straks innen helgen, då brant det i hjertet av lyst - jag ville SÅ gerne fare til samlingen!
Nu när jeg leser deres inlegge her... da brinner det igjen, men av sorg for at jeg ikke kunne vaere der og oppleve det ni vart med om.
Så fantastiskt dere har hatt det! Jeg gleds med er!
Og... Jeg er nok også litt avensyk...

Anonymous
WOW!!! Dette har bare vært verdens beste helg

Hjertelig elskelig og alle andre varme gode ting til tidenes Ulv og Kokkelimonke mann som dro igang detta her. Sitter å leser innleggene og jeg kjenner jeg får en stor klump i halsen. Lørdag fikk jeg en heftig følelse av at stammen var samla. Har gitt meg så utrolig mye. Har samme følelse som Liljee med å skulle ønske jeg var født blant blomster barna, men dere tar faen steike meg kaka!!! Sjelden har jeg blitt møtt med mere kjærlighet og varme. Selv om det var en stund på fredag og lørdags kvelden hvor jeg plutselig gikk i kjellern, kom det noen som prøvde å dra meg opp igjen. Det var noe nytt for meg. "fremmede" mennesker som kom og oppriktig brydde seg om meg og tok tid til å prate med meg. Der kom den klumpen igjen. Dere har alle vist meg at man kan bli så fri som man bare ønsker. Dette er noe jeg kommer til å leve lenge på, noe jeg skal prøve å porsjonere ut til mine omgivelser. TUSEN TUSEN TAKK TIL DERE ALLE SAMMEN!!! Ord kan ikke beskrive hva jeg føler...
GjenopprettetMedlem
Takk til dere alle for ei fantastisk helg
Og når de siste hadde reist i dag satte jeg meg stille ned
Og lot ordene komme:
Det er stille her nå.
Veldig stille,
Men det er en god stillhet
En stillhet fylt av kraft og hjertevarme
En stillhet fylt av kjærlighet og glød
Latter og joik
Trommer og dans
Har stilnet rundt bålplassen
Men det er ikke borte
Det lever i oss,
I fellesskapet som fløt rundt
i en sirkel av smilende, vennlige og varme mennesker
Ligger i gresset foran bålplassen
Og suger inn rytmen
Som fremdeles banker i varm jord
Mens graset svaier i takt med joik og indianersang
Alle de gode følelsene og kreftene
Som var i sving i dette fellesskapet
Får gledestårer til å renne mens hjertet kjennes varmt
Allerede kjenner jeg savn,
Men det er et savn med et smil om munnen
For jeg veit at det er ikke borte det jeg savner
I kveld når aftensolen atter senker seg
Vil jeg stå der å se
Og da vil jeg gå inn i hjertet mitt
Å hente fram solsirkelen
Da veit jeg at det er ikke slutt
Solen kommer atter opp
Og trommer, joik og dans
Vil atter føre oss til forfedrenes land.
På gjensyn og takk til dere alle
Stor klem til alle
Wolf
GjenopprettetMedlem
Må bare slenge inn en

og en
for det diktet, Wolf .
Vakkert
Har sett på bilder, og må si jeg var tilbake en liten stund...kunne kjenne lukten fra bålet ( takk , jim

)

Anonymous
Jeg vil bare få gratulere dere alle med et (ikke vanskelig å forstå) særdeles vellykket treff.
Håper jeg får anledning til å slenge meg med til neste år.
Anonymous
Det er så koselig å lese at dere har hatt en så trivelig helg

Anonymous
Så utrolig godt å høre at mange andre også hadde en MAGISK weekend!

Jeg håper det blir noe lignende i fremtiden. Same procedure as last year,Miss Sophie?

GjenopprettetMedlem
"Dj David Spirit of Laughter":
Jeg håper det blir noe lignende i fremtiden. Same procedure as last year,Miss Sophie? 
Same procedure next year James.
Sett av en av de to siste helgene i mai 2008
Eksakt dato legges ut seinere
GjenopprettetMedlem
Så fantastisk å lese hvor flott dere har hatt det, alle sammen!
Dere er så flinke å beskrive så jeg er glad dere deler med oss
Håper å få anledning å være med neste år, skal hvertfall ikke stå på ønske og innsatsvilje

Anonymous
Det var enormt artig å få møte og se menneskene bak profilene på sonen.
Det var enormt artig å få tromme for og sammen med likesinnede.
Det var enormt fint å oppleve kraftutfoldelse og gledesdans.
Det var enormt sterkt å ligge i lavvo å lytte til det kraftigste regnskyll noensinne
hele natta igjennom
Det var enormt rekreativt å hvile sitt legeme på trampolinen nesten hele dagen etterpå
i nennsomt kvinnefellesskap
Det var enormt trivelig å ligge på "hemsen" å småprate før busselullan.
Det var sågar enormt kjempetrivelig å ligge i ensomhet og lytte til ringlek og sang utenfor vinduet
Wolf, jeg takker deg for ditt enorme gjestfrie hjertelag, som gjorde dette mulig.GjenopprettetMedlem
"Wolf":
Men det er ikke borte
Det lever i oss,
I fellesskapet som fløt rundt
i en sirkel av smilende, vennlige og varme mennesker
Dette felleskapet dere skapte merkes langt inn her i sonen og på den måten kan vi som ikke kunne ta del få være med litt likevel

En god varme spres fra dere alle. Takk for det. Godvibb fra Tåkedisen som skal prøve å komme neste år.
Anonymous
Jeg mangler order ..........
Kan bare si stor takk til dere alle, til Wolf og familien:
Åpenhet, kjærlighet, fellesskap, varme..........lykke...
En stor takk og klem

fra Carl og meg,
som kom hjem i siste natt, etter overbookning, uten bagasje (som er fremdeles i Oslo) og med en gratis ticket for neste fly med SAS........
Bing [Bot]
Å gjøre det usynlige synlig. Eller ta frem det skjulte. Åpne de indre rommene igjen. I meg er det åpnet opp igjen til et ensomt og trist lite barn. Og det gjør vondt. Men samtidig er det en nødvendig del av det å komme videre. Utvikles/vikles ut. Har sagt at jeg vil videre. I det spirituelle arbeidet og da må også de rommene som holdes skjult i det daglige åpnes. Å møte dere andre søkende spørrende dansende bejaende kjærlige triste ensomme modige lengtende levende sonefolk beveger og berører meg dypt. Takk!

Jeg har våget en ny åpenhet i dag i en gruppe venner og kommet litt ut av skapet. Synd at skapheksa er opptatt som brukernavn. Kanskje er det flere som våger å titte ut eller til og med komme helt ut av skapet nå?

?
GjenopprettetMedlem
Fint å høre Tiril!
GjenopprettetMedlem
...jeg skjønner ingenting...mappene med bildene er vekk for meg

...er de vekk for dere også ?

...jeg snakker da om det stedet der alle bildene er lagt ut samlet...
Anonymous
Det er ok hos meg.
GjenopprettetMedlem
"Lazy":
Det er ok hos meg.
...takk ...måtte bare logge meg inn på nytt så kom bildene

GjenopprettetMedlem
Takk,for gjestfriheten fra din familie og deg Wolf!
Takk til alle for dager med åpenhet..nærhet...lek..
Alt det som har fått uken som har gått til et ønske om å takke..
Klem fra Marie
Anonymous

det har gått en uke sen vi träffades .....wierd är ordet
Anonymous
Det jag tycker var RIKTIGT SYND var att vi inte tog ett gruppfoto av alla samlade!!!
Nästa gång.
GjenopprettetMedlem
Neste gang.....

Anonymous
hvor e bildene lagt ut fra treffet hos wolf
ha en fin pinse