Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
I går var det en viktig dag i Maya kalenderen. Har ikke helt fått grepet om den enda, men det har å gjøre med bevissthets skitfe å gjøre. I forbindelse med dagen igår, var det nye energier på vei inn, gjennombrudds energier. Eirik Myrhaug og Bente Brunvoll hadde i den anledning ordnet ett arrangement for å sende positive tanker og energier til Morder Jord. Dette arrangementet skjedde sammen med mange andre arrangementer rundt om kring i verden. Vi var vel en 30-50 stk som møtte og hadde denne seremonien. Vi gjorde først en trommereise for å hente kraft til den påfølgende meditasjonen. Jeg har ikke særlig erfaring med stille meditasjon, men syntes det vars vært kraftfullt å meditere sammen med andre på denne måten. Neste del av seremonien var en transpositur. Jeg ble introdusert til det for bare ett par dager siden, men syntes det er fine greier. Vi gjorde en transpositur som het "Den syngende sjaman". Vi sto i en bestemt stilling i 15 minutter og sang på en A. A er forbundet med hjerte chakra og det var fra hjertet jeg sendte ut god kraft og positivitet til Moder Jord. Var en heftig fin opplevelse. Jeg opplevde at alle som var til stede dro i samme retning for å hjelpe Moder Jord. Dette er noe jeg anbefaler folk til å ta en titt på. Det er på måte ett forum for å møtes og gjøre en forandring for Moder Jord.
Sender med ett par linker og ett brev fra Don Alejandro som har en oppfordring til oss alle
http://www.breakthroughcelebration.com/
http://www.sjamanensverden.no/
Ønsker alle en fin og fredfyllt dag

GjenopprettetMedlem
"Magnus":
bevissthets skitfe
...vel jeg tror jeg skjønner hva du mener Magnus

...ellers virket det som om det var en flott sermoni du var på

AdsBot [Google]
Takk Magnus, fint å se det fra din side..
GjenopprettetMedlem
Skulle ønske jeg hadde visst dette

Jeg merker bevissthetsendringene. Igår morges drømte jeg om en drage. Kan det ha vært Kukulkan? Dragen gav meg en trebit, den ville gi meg ild-kraft tror jeg og det resulterte i noen innlegg her og idag hadde jeg en helt annen følelse enn jeg har hatt på lenge, av styrke og mot. I byen idag dukket det plutselig opp mange gamle kjente av den hyggelige sorten. Folk som smiler når de ser meg med andre ord. Veldig, veldig hyggelig. Jeg tror det må være den samlete helaingkraften fra dem som er opptatt av det maya slik jeg er, og ikke minst.. healingkraften fra sonefolkenes møte i helgen som siver inn her hos meg.
Hilsner fra en takknemlig tåkedis som føler seg krystallisert i litt sterkere form idag

Anonymous
Takk for flott info Magnus! Hørtes ut som en fin seremoni :icon_biggrin: og en god opplevelse. Send gjerne info om slike opplevelser på forhånd når det er mulig å kaste seg med !
GjenopprettetMedlem
Flott Magnus. har lasta ned oppfordringa, får lese den i morgen.
Og som shamilla sa, gi gjerne beskjed om kurs, eventer, etc som kommer
slik at fler får mulighet til å delta
Anonymous
Skal jeg gjøre. Grunnen til at jeg ikke fikk sagt ifra før var at jeg ble bare ble klar over at det var ett slikt arrangement kvelden iforveien