Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I disse dager er det fem år siden Ailo Gaup kom på Internett. Jeg har fulgt med siden den spede begynnelse, da han kalte hjemmesiden sin "Crazy sjamanisme".

Ny-nostalgikere og idéhistorie-interesserte kan her se hvordan nettstedet har utviklet seg siden den gangen:

http://web.archive.org/web/*sa_/http://sjaman.com

OBS!: Linken er ikke klikkbar i sin helhet! Du må enten sjøl taste inn sjaman.com i skjemaet som kommer opp, eller kopiere og lime hele URL'en inn i adressefeltet i din nettleser!

God fornøyelse i sommervarmen!
📎 smile-drink3.gif
GjenopprettetMedlem
Grattis til Ailo og sjaman.com!!  :w00t:

(Ser du har funnet en smiley med mørkt øl, Passopp  ;D :eusa_clap: )
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":

Ja, stor takk til Thomas/trumman, gØLmte glømte å nevne det. Kommer nok til å bruke den når det passer!

http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... 7#msg56647
Anonymous
Takk til Passopp for å gjøre arkivet tilgjengelig herfra,

takk, Ailo, for å ha vekket sonen til livs og for å ha utviklet den gjennom ditt arbeid og din sjenerøsitet

og gratulerer og takk til dere alle som har vært med hittil og lager sonen til

det enestående stedet den er -you crazy creative creatures with your endearing features

Fant en tidligere kort versjon av definisjonen på sjamanisme fra desember 2004 og førut: Artig å kjenne på forandringen:

Sjamanisme er navnet på de eldste kjente metodene for kraft, innsikt og kreativitet som finnes. Det er naturnære metoder, sjamanene bruker ofte naturen som speil. Når man "vandrer" inn i et landskap av symboler, kan man legge et landskap av "problemer" bak seg. Det ligger stor mening i å "glemme seg selv" ved å forenes med naturen.

"glemme seg selv", yepp! Hvordan snek det seg under avataren?
GjenopprettetMedlem
"Passopp":

"Inger Lise":

Ja, stor takk til Thomas/trumman, gØLmte glømte å nevne det. Kommer nok til å bruke den når det passer!

http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... 7#msg56647

I denne varmen må det da passe hver dag..... :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Jepp!  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :biggrin:

Gratulerer med 5 år på nett, og over denne store suksess! Med over 50 000 innlegg!  :w00t:
GjenopprettetMedlem
"Aventura":

Gratulerer med 5 år på nett, og over denne store suksess! Med over 50 000 innlegg!  :w00t:

Det er siden våren 2005, da forumet ble opprettet...
GjenopprettetMedlem
Godt du går oss i sømmene, Passopp.  :biggrin: Klar over det da...  Men - sjaman.com er nå alikevel blitt en en stor suksess!
GjenopprettetMedlem
Herved gratuleres både Ailo og sjaman.com
:respect: mange nye stier har blitt funnet i løpet av denne tid
Ærbødigst
wolf
Anonymous
Det er bra! All grunn til å gratulere!  :eusa_clap: :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Takk for sjamansonen.
Jeg tror jeg leste det meste på crazy sjamansidene, di sidene hadde sjarm, og mulig di sidene også har satt sine spor. Så kom sjamansonen på nettet, en profesjonelt oppbygd side, med et innhold som har gitt meg mye. Og debattsonen, det er der det foregår  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer så mye Ailo......og alle som har bidratt med å få sonen slik den er.

Har desverre ikke fått med meg de første årene, men er kjempeglad for disse 14 mnd mine her:-)

Takk!!!!  :wub:
GjenopprettetMedlem
Sjamansonen er blitt et "hjem" for mange av de tanker som ellers ikke hadde "livets rett",
men samtidig ville ikke sonen vært den samme uten alle Dere som stadig puster nytt liv inn her.
Dere har betydd mye, for meg, for mange...
Mye har vi delt -og mye har vi lært (velger jeg å tro ihvertfall.... :redface: )
Så, Ailo, alle Dere kjente og ukjente, tusen, tusen takk -og gratulerer!

Selv den lengste reise starter med det første skrittet, noen tar det skrittet her..

Gjør med et oppriktig ønske Ailos ord til mine:
In all Ur life-times, May U ever be united with the Sacred.
GjenopprettetMedlem
Jeg vil også gratulere .

Og enig med Biernna, alle her betyr mye for meg .
Å få dele mye av det som foregår i topplokket, er for meg en befrielse og lettelse.
Og takk til alle som leser , tar imot og deler av sine erfaringer .

:wub: :icon_redface: 8)

With Love ,

Malaika

:wub:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer, Ailo med 5 år på crazy- og sjamansonen. Du betyr mye for oss!

Det var forresten artig å lese på den gamle nettsida - den er lagra i favoritter!

Klem fra Stridshjelp
Anonymous
"Biernna":

Sjamansonen er blitt et "hjem" for mange av de tanker som ellers ikke hadde "livets rett",
men samtidig ville ikke sonen vært den samme uten alle Dere som stadig puster nytt liv inn her.
Dere har betydd mye, for meg, for mange...
Mye har vi delt -og mye har vi lært (velger jeg å tro ihvertfall.... :redface: )
Så, Ailo, alle Dere kjente og ukjente, tusen, tusen takk -og gratulerer!

Selv den lengste reise starter med det første skrittet, noen tar det skrittet her..

Gjør med et oppriktig ønske Ailos ord til mine:
In all Ur life-times, May U ever be united with the Sacred.

Dette var så flott sagt, Biernna. :wub: I mangel av egenskapte ord, låner jeg dine, for å uttrykke min takknemlighet for sonen. :respect:
GjenopprettetMedlem
Jeg gratulerer også Ailo og sjaman.com.  :eusa_clap: Det er godt å ha et sted hvor man føler seg hjemme. Tusen takk

RITA
GjenopprettetMedlem
Gratulerer til Ailo og Sjaman.com med dei 5 år. :respect:
Sjølv om eg ikkje har fått med meg starten av nettsida og bakgrunnen for ideen,er eg takknemleg for å få ta del i dette forumet.

Vis  rollen er "askeladd" her,er forumet i sin heilhet kjelen med gullmyntar i,ved enden av regnbogen,henta av kvitebjørnen,frakta med skip til lands og til vanns av gode hjelparar,forbi prinsesser, reptilar og geitebukkar,rakt opp til Soria Moria,inn til Sjuande far i Huset.
Og der er husrom for farande fanten.
Og gull. Sjamangull Og sjamanrettar!  :wub:
GjenopprettetMedlem
Stort takk til deg Ailo og til alle dere andre som er med her og skriver og deler!

Gunilla
Anonymous
JA takk til Ailo og alle dere andre :)
Anonymous
Forumet har gitt meg mye av inspirasjon,vennskap/kontakter,gleder,frustrasjon,sinne - det meste en kan føle... :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_dance: :respect: En sann glede å være her og lurer på hvordan det er om 5 år....i 2012.....oh...et hellig tall i Maya-kalenderens navn.  :w00t: 8)
Sensis [Crawler]
Takk for hilsener og gratulasjoner. 

Vi lager dette sammen, det er i alle fall klart for meg. Det er år interesse og vilje og den skapende demonen som luer i alle som står for dette. Ikke om han skal få snorke, snarere nå han få utfolde seg i full prakt. Da trives både han og jeg best.

Jeg tror det gjelder for alle her.

Jeg blir forresten nostalgisk av å se Crazy Sjamanisme, som å gjense den Harlyen jeg aldri har hatt.

ailo
Anonymous
jeg vil også  gratulere Ailo og  hele bunten av dere herlige mennesker som jeg har "møtt"her på sonen. :respect: :eusa_clap:

:wub:

ho marihøna
GjenopprettetMedlem
Vil gratulere jeg også  :)

Søkte etter boken Sjamansonen jeg første gangen jeg var her..........., ikke så lenge siden det da....., boken er lest, takk for den......., så sitter jeg her da.........  :biggrin:

Føler meg hjemme her jeg....

(pleier alltid å skrive gratulerer med to t`er, ikke genne gangen nei :lol:)
Anonymous
Gratulerer fra meg også!