Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Vil fortelle om en reise jeg gjorde noen måneder siden.
Det er og et svar på "reise for reisens skyld...."

Jeg har virkelig ikke gjort mange trommereiser færre enn ti.

Jeg hadde fått en tanke i hodet som gjorde meg lei. Den snurret rundt der.
Min "skogsbonde-noaidi" kom, prøvde å si noe til meg, men jeg skjønte ikke hvad det var.
Til slutt tenkte jeg, jeg prøver en trommereise med Ailos CD.

Orre-Bryngel sto der og ventet på meg, tok meg i hånden, ledet meg til en bekk.
Der ville han trykke hodet mitt under vannet. Jeg sa, det mener du ikke. vil du drukne meg?
Det ville han. Jaja, tenkte jeg, det kan jo være en ting å prøve, så jeg lot (?) ham gjøre det.
Senere hade han meg til å ligge i bekken å la vannet renne rundt hele meg. Det var godt.

Da jeg kom tilbake etter reisen tenkte jeg at han må ha ment at jeg ikke skal tenke så mye.
"Drukne hodet med alle tanker!"

En liten stunn seiner (kansje 15 minutter) fikk jeg en melding som viste at den tanken som gjort meg lei var helt gal.
Egentlig var det helt motsatt.

Nå, en god stunn etter denne reisen kan jeg se at virkningen av reisen ikke kun var for den gangen.
Reisen var og et større helende.
Jeg stoler mer på meg selv og lar ikke slike tanker få makten over meg. I hvertfal mer sjelden.
Et litet skritt på vei!

Gunilla
Bing [Bot]
Fin reise og fin innsikt, og du svarer på noe som forsvinner litt i tråden "reise for reisens skyld": Du sier noe om hvordan den nye innsikten virker i din hverdag. For meg er det kjempeviktig at ny innsikt ikke bare forblir i selve opplevelsen av innsikten men også blir noe som gjør at jeg handler på en ny og bedre måte i livet mitt. For hva er innsikten verd om den ikke skal handles ut?
:wub:
Anonymous
Et lite skritt på vei som er av stor betydning.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Kjekt å lese,Orre-Bryngel er en fin venn.

Takk for den Gunilla. :wub:
GjenopprettetMedlem
Flott reise Gunilla..... :wub:
Anonymous
Så kan det vara... man kan bli lurad av sig själv, ibland.
Gott att det uppdagas till slut och man får till sig det rätta.
Motsatsen! Härligt!  :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk for svar alle!

Ja Tele, Orre-Bryngel er en virkelig fin venn.
Jeg er så takknemlig for ham.