GjenopprettetMedlem
man kan ofre seg selv,rensing

GjenopprettetMedlem

ser ingen grunn i å ofre seg selv for rensing
GjenopprettetMedlem
Hei K.H... c",) Måtte skrive en liten hilsen til deg - du har vært aktiv siste døgnet - veldig bra! Stå på!
Har lyst til å anbefale deg Eirik Myrhaug - tlf. 66785030 - hvis du skulle ha ønske om å snakke med noen om alt det du lærer.
Er du som meg da jeg begynte på denne veien, så har du tusen spørsmål og ingen svar - og det er godt å ha noen å snakke med.
Ellers så har du selvfølgelig Ailo og alle oss her på sonen. Lykke til videre... c",)
I.f.t kraftdyrene - så hjalp slangen meg på et tidspunkt. Tok alt.
"Til vinden fra sør - store slange
sno ditt lys omkring meg
lær meg å kaste fortiden slik du kaster ditt skinn
å trå lett på jorden
lær meg skjønnhetens vis"
(Alberto Villoldo's ord - om ikke ordrett!)
Blondie... c",)
GjenopprettetMedlem
Hei! Jeg har vært "hjemsøkt av gamle spøkelser" i jula, de bringer med seg frykyelig tung energi! Det er slitsomt og de er egentlig ikke velkomne overhodet. De tar liksom bare plass, det virker som det er DE som bestemmer ikke jeg! MEN HVILKEN KRAFT de bringer med seg!!! Derfor tenker jeg at det ikke nødvendigvis gjelder å rense dem ut, men å TRANSFORMERE dem! Kraften er så absolutt anvendbar, det gjelder bare å bruke den med riktig fortegn. Det synes jeg er en utfordring, særlig når jeg er midt opp i det, etterpå er det selvfølgelig mye klarere, men da er heller ikke den samme kraften der.
Bing [Bot]
Stå i kraften din !
Jeg er herved levende oppstått fra de døde spist renset fortæret og gjenoppstått. En del av meg måtte dø for å gi rom til ny kraft, det krevde offer , å være villig til å gi seg over og gi slipp på den som holdt fast i gamle mønstre, gamle spøkelser, karma whatever. Men her er jeg! Og i denne tråden er det god hjelp!
Lys i mørke kraft i mørke!