Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei... Kraft og energi jobber på mange måter, si tilfeldige sammentreff. er de tilfeldig. Jeg gikk på skolen for 10 år siden og ble litt kjent med en der. ikke pratet med han siden. Så nå for 2-3 uker siden skulket jeg jobb 3 timer før tiden og gikk hjem. på vei hjem såg jeg et kjent ansikt i en gravemaskin( det yrket jeg har drevet siste 6 år. men mistet lappen og måtte begynne på en fabrikk med masse ekkle gasser) gikk bort til han i gravemaskina, han begynte og masse at jeg måtte søke, nei sa jeg ,har ikke lappen, Jo sa han prøv nå, orker ikke søke uten lappen sa jeg. Ok,få nummeret ditt da sa han. og det gjorde han, uka etterpå ringte sjefen hans og spurte om jeg trengte jobb..joda, men har jo ikke lappen.Det går bra sa han, lenge til du får den igjen da,halvt år sa jeg.Vi fikser det sa han. og plutselig hadde jeg fått drømmejobben igjen.  Altså : hadde jeg ikke skulket,hadde jeg ikke møtt han, og ikke fått jobben, hadde jeg ikke gått klassen hans for 10 år siden, møtt han eller gått bort og ikke fått jobben., tilfeldig eller hmmm... spesielt.. bare en liten ikke åndlig opplevelse akkurat, men dere skjønner ???

Så nå sliter jeg med at det er litt trist og kjøre gravemaskin selv om jeg elsker det, for det er trist og grave og lage stygge merker i moder jord  :respect: , prøver og trøste meg selv med at jeg kan be en bønn(holde et lite ritualle der dagen før, og at viss jeg ikke gjør det ,gjør andre det..  hva mener dere???

vennlig hilsen hans
GjenopprettetMedlem
Hei Hans.

Fint å høre at du har følelser med moder jord,og holder rituall,det burde blidgjøre stedets ånd.
Helst skal en overnatte der,for å sjekke den indre tilstand,og om mulig få godkjennelse fra de underjordiske der,til å grave.
:idea:  God Sommer!
GjenopprettetMedlem
takk for svar. klart man må ha respekt for moder jord  :respect:    det er et energi skifte nå, og moder jord trenger også vår hjelp; vi må heale moder jord  :respect:  , som moder jord  :respect:  og universet hjelper oss og bruker oss som redskap for og kunne hjelpe og heale hverandre. det er viktig. så hjelp moder jord som den hjelper oss.  Moder jord  må ikke glemmes, og gir oss veldig mye.. respekter moder jord som er våre alles mor uansett nasjonalitet..  :wub:

vennlig hilsen hans og monica