Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Kjenner jeg er skikkelig på spørrer'n om dagen. Kan noen hjelpe meg med hva seksual kraft er, hvordan den kan brukes(utenom det åpenbare) og hvordan man kan tappe inn i den(utenom det åpenbare).

:respect: :respect: :respect:
GjenopprettetMedlem
Seksoal-krafti,ja den er samme krafti som sjelskrafti,libido,kallar dei det mumlande molukkar i hedenske telt.

Med andre ord,kan hende lånte av ein-kvann:Den er noko som må haldas i live,med jamleg trim og kvile,med inspirerande augneblink,og fin musikk.

Når den er i orden kan den anvendas saman med det humøret ein har,til å hissa opp både dyr og gamle,for å seia det litt grOvt.

Altså den er ikkje noko adskilt som må pleias som noko framande,med underelege pillar og plaster,nødvendigvis.

Ei natorleg kraft som heile oniverset åndar seg i,og som må leva og få odlup.  :idea:  S  l  t
GjenopprettetMedlem
Hm.. seksualkraften ja..

Det er jo den som forener det ene med det andre..
Og da mener jeg ikke bare kvinne med mann..
Men alt som er med sin motpol..
Det er en hellig kraft som har evnen til å forene det som i utgangspunktet er ulikt..
Vi tenker at kvinne tiltrekkes av mann og omvendt, som om det selvfølgelig skal være slik..
Det er det jo i og for seg også..  Men det er tross alt ulikheter som tiltrekker hverandre her..

Magi om du vil.. kan dette kalles..

Den kan brukes til å forene ulikheter, skape fred og samspill mellom det som i utgangspunktet er ulikt.. ;) 
Og skape nytt liv, eller nye ideer om du vil..
Nytt liv i den forstand at det kan bane vei fram for nye synsvinkler og ny forståelse..

Fargene blander seg og skaper nye utrykk..

Kunnskapen om å komme fram til noe nytt kanskje.. og annerkjenne det som en sannhet på lik linje med det gamle..
Seksualkraften ligger jo til grunn for all forandring i tilværelsen.. 
Og mestrer du den kan du klare alt du vil av det som vanligvis legger begrensninger på deg og din utfoldelse..

Med denne kraften kan du overvinne ALT!!

Du kan gjøre alt du har drømt om.. 
Glede og sorg forener seg i et perfekt samspill...
Vi skal glede oss over denne kraften..

Skulle gjærne skrevet side opp og side ned om disse temaene.. men jeg stopper meg selv her..!!
Seksualkraften er jo magiens senter, og kan brukes mot de mest kjente og aksepterte fysiske reglene i vårt samfunn..

En sikker vei til galskapens tempel  :w00t:
Og det er lett å fortape seg her..

Stikkord for temaet er ikke nødvendigvis kvinne og mann, men kvinne blir mann og mann blir kvinne..
Et rollebytte som går igjennom hele livets sirkel, med alt vi har av liv med lover og regler..
Ikke riktig og galt, men galt blir riktig og riktig blir galt.. 

takk for at jeg fikk muligheten til å skrive disse ord  :innocent2:
jimango LIVE fra galskapens tempel :P
Anonymous
Takk skal du ha Jimango. Det gjorde dette begrepet enklere å skjønne. Forening av to motpoler i en helhet. Lys og mørke, glede og sorger. Alt trengs for å føre oss videre på den veien vi går. Yes :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Behov for kontroll. Og behov for overgivelse.
Uslåeleg...