Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei
vi har akkurat hatt en renselse hjemme. det forsvant 7 stk. 3 fra leiligheten vår. og 4 som kom av seg selv (bor i blokk) fra andre leiligheter. så vi fikk sendt de inn i lyset og ditt de skal. men det føles som der er mer. mediumene

fikk ikke mer utslag. Det føles som de som ville hjelpes over reiste, mens der kanskje er igjen noen som plager oss litt. Kan de ha skjult seg for mediumene?????
Og så dukket opp igjen?? Og forloveden min har fått voldsome hormon forandringer etterpå, pms, tok til og med gravidtest. og det gir seg ikke. Kan det være noen som er igjen som plager ho. Nå er vi på besøk noen dager. men ho har fortsatt hormon-plagene, kan det være de som plager ho selv om vi er på besøk.
Jeg driver og går må meditasjons kurs hos samin i ålesund. han er her på sonen. Og har blitt kjent med sjamaner , healere , og medium som renser, healer og tar regresjon og sånn.. veldig koselig der alle er gladi hverandre som brødre. vi alle er brødre. jeg øver meg på og danne energi-baller mellom hendene og styrer litt med det. jeg har ikke klar-syn. men har (veldig) ofte rett når jeg har følelsen av noe. Jeg er veldig ydmyk som får lære dette, og håper jeg kan bli flink og hjelpe andre etterhvert. viss moder jord og universet

vil det sånn.. men skjønner ikke helt hva som skjer hjemme..
hjertelig hilsen fra hansO og monia
bare vær, og kjenn og føl moder jord
GjenopprettetMedlem
Du kan skjære en fersk løk i to og legge disse på steder der du føler det trengs,om noen dager bør du kaste disse,gjerne på et bål ute.
Det kan hjelpe å rense slagg som henger igjen. (gammelt hekse-triks)
Og bruke mye friske blomster etterpå som du kan sette overalt. gjerne viltvoksende,eller hagepynt.
Bruk ein sopelime,eller ein god kost og fei golv og hus reint,dette setter igang energiane og gjer dei ein retning. Luft godt ut.
Heng gjerne buntar med urter som ryllik å kvann, rundt på veggane.
Hormon-ubalansen kan avhjelpas med te frå estragon planten.
Ha det godt H&M.
psbot [Picsearch]
Strø salt i alle hjørnene i huset, og støvsug etter noen dager. Posen må selvfølgelig kastes eller brennes.
Anonymous
bare en tanke
alt er ikke fra den andre siden,sett deg gjærne i meditasjon å send tilbake det som blir sendt av mennesker til dere tilbake til dem i kjærlighet,samme hva de prøver seg på,be om at kun det som kommer i kjærlighet slipper inn ikke la andres tankekraft slippe til dessverre har ikke alle skjøndt at det er fornuftig av dem å holde seg til kjærlighets kraften men det blir deres lærdom,lykke til bast
GjenopprettetMedlem
At det rett og slett er hat eller misunnelse eller lignende ting som blir tenkt mot oss, og at ikke bare er energier fra andre siden,, den tenkte jeg ikke på. Men det er det noe i. nok med fornærmelser og sånn det, så har man innvaderende energier. takk igjen bast

klem min bror.......
Og takk også for renselses rådene med salt. og støvsug...
jeg har faktisk plukket mye viltvoksende blomster og takket for at jeg fikk plukke dem, og hatt i leiligheten i det siste, etter husrenselsen. Så det var nok meiningen jeg skulle gjøre. alle svar er inni deg. man må bare finne dem. og de er på de merkligste plasser. takk. og estragon - te mot hormon forstyrrelser, takk for den og..

klem og kjærlighet til dere alle for gode svar til meg. takk mine brødre og søstre
GjenopprettetMedlem
sende og ber selvfølgelig for de med kjærlighet ja. det er jo litt synd på de..
kan jeg legge deg på venne listen bast??? føler at det er griet. så gjør det jeg hehe... så får du heller plukke meg vekk viss du ikke liker det. .. klem bror
GjenopprettetMedlem
Min erfaring er at etter at det som har vært til plage er renset bort, trengs det tid for å komme i balanse igjen. Hvis man har hatt energier rundt seg som er plagsomme, kan disse også ha "overdøvet" ting som finnes i en selv. Altså er det ikke nødvendigvis noe som kommer utenfra.
Ellers synes jeg rådene til Teleterkji og Ædni er utmerkede.
GjenopprettetMedlem
Tusen takk alle sammen for meininger og gode råd. verdifulle råd fra dere alle.
klem og

til mine brødre og søstre og vår alles moder jord