Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
hei hei, lurer litt på når det gjelder trommereiser, prøver stadig vekk å klare det men de få gangene faktisk noe skjer har jeg alltid inntrykk av at jeg er under vann og prøver å komme å komme ut, kan det kanskje bety at jeg bør gjøre noe der for å kunne komme videre eller er det tilfeldig?
Anonymous
ja
GjenopprettetMedlem
Vann står for følelser. Om du alltid havner under vannet under trommereiser, kan det være at du kanskje har noe å jobbe med i følelseslivet? Noe som føles som om du kanskje har tatt/fått *vann over hodet*. Dette indikerer i alle fall at du har noe du må jobbe med. Og som regel vet vi hva det er. Om ikke, så kan du jo ta en reise på det, en reise på å finne hva som er årsaken til dette følelseskaoset. Dersom det er snakk om følelseskaos da, og om vannet betyr det i denne sammenheng!  :)
GjenopprettetMedlem
Godt svar av Silva.

Vil berre legge til,at om du nå er i havet,under vann,kan du utnytte dette til din fordel,visualiser en fisk eller annet sjødyr du faller for
og reis med det,det finnes tunneller og ganger under havet,som er våte og opplyste når en reiser gjennom dem,og det kan være forfriskende.

Lykke til der nede.

:wub:
GjenopprettetMedlem
Pussig....
I en av mine første trommereiser, hadde jeg samme følelsen.... Intensjonen for reisen var en helt annen, men jeg kommer sjelden dit jeg skal... hehe..
Ut av tunnellen jeg ofte befinner meg i når jeg forsøker å reise.... befant jeg meg plutselig i masse vann...
Så nærmet det seg noe mørkt i vannet... Dette mørke forsøkte dytte meg opp av vannet.....
Så ser jeg meg selv bli løftet av en vannstråle, med en hval under meg.... den ville leke med meg... Jeg tenkte... Næææ, nå har jeg en livlig fantasi....
Da forsvent den, og jeg ble ført tilbake til tunnellen min.  :o
GjenopprettetMedlem
interessante svar, for har vært en del følelser i livet mitt for tiden, foreldrene mine aksepterte ikke min vei som sjamanspire og har vært mye tull med det etter at jeg sto fram.
en sjaman e kjenner sier også at jeg kanskje bør utforske vannet litt, kanskje finne et av mine kraftdyr der. hehe

klarer aldri å komme ut av vannet, det er dumt føler e. men kanskje en grunn bak det.
GjenopprettetMedlem
Ja... utforsk vannet....  Syns Teleterkji kom med et bra forslag... :biggrin:  :beer:
GjenopprettetMedlem
får prøve, er bare at jeg som regel føler en dragning for å komme meg ut av vannet. mest sannsynlig fordi jeg har lest man skal komme ut i lyset fra hulen og inn i en fager verden, tror vel kanskje at den fagre verdenen er på andre siden av vannet. hehe

men det står jo at veien til å bli sjaman er full av hindringer og fristelser, vannet er kanskje en slags hindring/fristelse som hindrer meg i å komme videre, slik at jeg må bli kjent med vannet og utforske det fordi det er viktig i min ferd mot " det fagre landet".hehe skrev veldig mye men håper dere skjønte det
GjenopprettetMedlem
"tigerseye":

interessante svar, for har vært en del følelser i livet mitt for tiden, foreldrene mine aksepterte ikke min vei som sjamanspire og har vært mye tull med det etter at jeg sto fram.
en sjaman e kjenner sier også at jeg kanskje bør utforske vannet litt, kanskje finne et av mine kraftdyr der. hehe

klarer aldri å komme ut av vannet, det er dumt føler e. men kanskje en grunn bak det.

Har du akseptert at de ikke aksepterer din vei? Deet er veldig viktig at du selv har kommet dithen at DU aksepterer at ikke andre rundt deg aksepterer deg. Dette er også en prosess mange må gjennom. Dette kan også bli en hindring for deg. Om du er i den rollen hvor du prøver eventuelt å overbevise dine foreldre eller andre om din vei, er egentlig det det samme som at du må overbevise deg litt selv også. (har vært der selv).

Ikke sikkert at dette stemmer, men det kom over meg bare, når jeg leste dette. Kanskje derfor du henger igjen i vannet. Vannet er følelser. Ikke forhast deg, kanskje tunnelen finns under vannet, eller så har du en jobb å gjøre der nede. Om du føler vanner er en hindring, må du kvitte deg med hindringen for å komme deg videre.
GjenopprettetMedlem
e tror jeg har akseptert at de ikke aksepterer det, men det er veldig vanskelig å gå stille i dørene. hehe. en healer jeg prater med sier at jeg undertrykker følelsene min om hva jeg mener om dette istedet for å få dem ut, men vil bare redde "forholdet" inntill jeg flytter ut og kan gjøre som jeg vil. hehe

gidder ikke å prøve å overbevise dem, hehe, de er staere enn eselet.
føler egentlig ikke vannet er et hinder, de gangene e er der føler e egentlig ingenting, kanskje jeg stresser litt mye med å skaffe resultater.hehe. er litt utålmodig noen ganger.
GjenopprettetMedlem
Hehe, å være utolmodig vet vi alt om.... :innocent2: Og du har sikkert hørt det før....*ultålmodighet er å bli forsinket*  :lol:
GjenopprettetMedlem
den har e faktisk aldri hørt før. hehe.. men har da hørt at tålmodighet er en dyd, og kameraten min sier at for å ha en ordentlig vellykket reise må man gi blaffen i om man klarer det eller ikke.hehe
GjenopprettetMedlem
Du havner under vann, jeg flyr over en rolig vannflate. Det er en scene som har gjentatt seg i de fleste av mine reiser den siste tiden. Hvis vann står for følelser, vil det vel si at det går mot roligere tider kanskje? For det er ikke noe negativt med det i det hele tatt, heller tvert om  :wub:
GjenopprettetMedlem
kanskje kanskje ikke, vi må vel bare vente å se.hehe. tror nok de løser seg opp med tiden :)