Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Heisann dere

En stund siden jeg har skrevet her, så tenkte jeg skulle dele noen tanker med andre sonemedlemmer.  Nå er jula ferdig og et helt nytt år er igang.  I går regnet det her i telemark, det var så fint å høre regnet dale nedover, det blåste og herjet. Da var det godt å sitte inne med en kopp kaffe.
Siste dagene har jeg vært ute å jogget, her jeg bor er det veldig landlig, dvs jeg jogger en skogsvei som det er bare noen gårder og få hus å se. På denne veien er det dype trær som henger over veien som et teppe, åpne jorder og fugler og andre dyr som man kan høre. Har merket meg spesielt lydene rundt meg etter at jeg kom inn på denne veien. jeg har også tenkt tanken at altfor mange råder over denne flotte naturen istedefor å tenke at naturen er likeverdig som oss.

Etter en stund med denne leveveien etter at jeg åpnet meg for en alternativ vei å gå å leve for har dagene blitt anderledes. Dagene blitt mere klarene, ser ting mer og oppfatter mer ting. Også på disse joggeturene. Det kjennes ut at gradvis at kroppen heales og at hjelperne mine støtter meg. Hjelper meg å se klarere ting, hjelper å forstå og kan ta valg og beslutninger i hverdagen som føles riktig. Det jeg hele tiden har benektet i min barndom og alle hendelser forstår jeg så mye mere godt. Drømmer, situasjoner jeg har kommet opp i. Det føles ut som at ting bare kommer til meg. Og det er nesten som å bære på en skatt man kan bruke personlig og i seg selv..

Vel..det var noen ord denne fredagsmorgenen..Ha en fin dag dere andre som leser dette.
GjenopprettetMedlem
Fint å lese dine betraktninger, sarah elisabeth. Du deler nok disse erfaringene med ganske mange her inne  :biggrin:

En fortsatt god dag til deg også  :wub:
GjenopprettetMedlem
Sier som Inger-Lise. Flott å dele dine opplevelser!

Naturen er magisk og flott. Måtte alle se det slik en gang!  :eusa_pray:

Ha en fin dag du med!  :)