Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg vil fortelle om en opplevelse som undret meg litt. Jeg lå og slappet av på sofaen, da det plutselig dukket opp et pikebarn. Jeg så henne klart for det indre. Hun satt oppå magen min og stirret på meg. Piken hadde kort lyst hår. Øynene var brune og blikket var veldig intenst.  Et alminnelig pikebarn, bortsett fra ørene. De var lange og hvite. Jeg har aldri sett et slikt vesen før og lurer på hva dette kan være.

Har noen andre sett noe lignende?

Nå kan det jo dukke mye rart opp fra astralverdenen, som jeg ikke går inn på. Men denne piken får jeg ikke ut av hodet.
GjenopprettetMedlem
Er det den lille piken som..

hører mer enn det som sies

hører også det som formiddles med magen

og som velger å forvande det hun hører
til hvite meldinger
når det passerer hennes hvite øren
GjenopprettetMedlem
Det kan det være.
GjenopprettetMedlem
  ...eller en alve jente  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
"Tullsjura":

Jeg vil fortelle om en opplevelse som undret meg litt. Jeg lå og slappet av på sofaen, da det plutselig dukket opp et pikebarn. Jeg så henne klart for det indre. Hun satt oppå magen min og stirret på meg. Piken hadde kort lyst hår. Øynene var brune og blikket var veldig intenst.  Et alminnelig pikebarn, bortsett fra ørene. De var lange og hvite. Jeg har aldri sett et slikt vesen før og lurer på hva dette kan være.

Har noen andre sett noe lignende?

Nå kan det jo dukke mye rart opp fra astralverdenen, som jeg ikke går inn på. Men denne piken får jeg ikke ut av hodet.

Om du er lur,så lager du en eeren av det vesenet.
Anonymous
Sånn jeg ser det ta barnet fram i deg  :respect:
ikke tenk, bare lev i barnesindet en sterk kraft  :wub:
alvenes kraft klem bast
GjenopprettetMedlem
"Malaika":

...eller en alve jente  :innocent2:

Ja, jeg lurer på om jeg skal gå for din forklaring. Jeg har aldri sett alver før og har ikke vært så opptatt av det heller, eller helt hatt troen på det før.

Kan alver ses som en blå liten skikkelse, for det blotte øye? Eller kan det være et av småfolket?
Noen ganger ser jeg det bare som et lite blått lysglimt som smyger seg langs veggene.
GjenopprettetMedlem
Forsøkte meg på sitat her, men fikk det ikke helt til når jeg skulle korte ned innholdet. Derfor redigering... Du lurer på om alver kan ses som en blå liten skikkelse, og jeg ville bare bekrefte at det kan de i aller høyeste grad. Har selv sett de vise seg for meg på den måten i skogene her omkring. Og er du riktig heldig så tar de deg i hånda og leder deg til steder de har lyst til å vise deg.  :respect:
GjenopprettetMedlem
Ok, takk for svar Viljesterk  :)
GjenopprettetMedlem
"Tullsjura":

Kan alver ses som en blå liten skikkelse, for det blotte øye? Eller kan det være et av småfolket?
Noen ganger ser jeg det bare som et lite blått lysglimt som smyger seg langs veggene.

Ja jeg lurer på det, fordi jeg har også hatt den blå skikkelsen langs veggene i det siste.
Og alvene har vært rundt meg mye den siste tiden. Det er de jeg har hatt kontakt med nå.

Lurer på om småfolket er mer mot jorden, nede ved gulvet, i dørstokker og vinduskarmer , og alvene mer fritt i luften...?
GjenopprettetMedlem
Nydelig opplevelse du hadde på sofaen der, du Tullsjura.
Jeg har aldri sett noe liknende,men,nå ga du meg et vakkert bilde.
Takk for Den.
:wub:
GjenopprettetMedlem
"Malaika":

"Tullsjura":

Ja jeg lurer på det, fordi jeg har også hatt den blå skikkelsen langs veggene i det siste.
Og alvene har vært rundt meg mye den siste tiden. Det er de jeg har hatt kontakt med nå.

Lurer på om småfolket er mer mot jorden, nede ved gulvet, i dørstokker og vinduskarmer , og alvene mer fritt i luften...?

Tja... jeg vet ærlig talt ikke.
GjenopprettetMedlem
Moderator: Må være noe feil i denne tråden, for jeg kan gå inn og redigere på de andre her.
GjenopprettetMedlem
Oppss...

Har sendt melding til Keh. Så får vi seh...  ;D

IL
GjenopprettetMedlem
Flott. Imellomtiden kan jeg herje litt rundt her  :innocent2: