Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
What if...
you knew about a powerful time each day
at your location on the planetary grid...
that your 6th sense abilities were
400% times more effective?
What if...
all the sensitives and healers on the planet
also knew about this powerful time?
What if...
we joined together and worked with this time,
during the harmonizing effects
of an Equinox Full Moon?

Could we heal the Earth and Humanity?

We won't know the answer
to this question unless we try!

http://www.kachina.net/~alunajoy/solarwave2008.html
GjenopprettetMedlem
Mmmmhmmm....
Kan noen si exakt når dette skal foregå...jeg er analfabet når det gjelder matte, og de tidene som stod på den nettsiden bidro ikke til klarhet for mitt vedkommende..  :icon_redface:  :-X
GjenopprettetMedlem
Om humanity skal bli healt på den måten,vil ikke humanity lære noen som helst.
Det kunne gud gjøre med letthet, om det sto for det.
Når det gjelder jorden ,så healer den seg selv.Nå hører jeg ,at oljen dukker opp gjenn selv om reservuerene ble tømt.Ingen forskere forstår ut av det.

400% er litte synes jeg,10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000% bra nok.
GjenopprettetMedlem
"dimi":

:o
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":

"dimi":

:o

Menneskene er lure ,de vil at en eller annen messia skal komme og heale dem fra alt de slitter med ,ikke sant?
De vil helst ikke ta ansvar for sine handlinger(synder),for å rote det til vi er nok flinke,men å rydde inne i seg vil vi helst ikke og derfor lurer vi på hvorfor det er så mye elendighet på jorden ,hvorfor guden kan ikke blande seg og heale hele oss en gang for alle.

Hver enkelt menneske skal ta opp og rydde inne sin egen univers og ikke tro på at noen skal gjøre det for han.

Gud kan ta å heale med letthet alle på en gang,men lærer vi noe ut av dette eller?
Glemmer vi alt på en gang kansje?,siden vi ble  har ikke gjort erfaringer ved å rote det til og etter på rydde etter seg.
Anonymous
enig med Dimi..du skal ikke be om hjelp til det du klarer selv, eller det som vil skje, men som man er for utålmodig til å vente på..

-kjenner jeg får dårlig samvittighet bare av å skrive det, for jeg er nok selv en av de med mest "synd" når det kommer til slikt...  :redface:

Der igjen..-hvis verden først er magisk.., bør man jo kunne bruke det for å "lette" dagen litt...-så lenge man ikke overdriver, utnytter eller på andre måter misbruker det?!

-vet at for noen vil det å bruke hverdagsmagi kanskje være misbruk uansett..-slik ble jeg oppdratt..,men (-og dette kjenner jeg er flaut å innrømme, men..) -siden jeg lærte å stemme blod/fjerne skyer/fikse parkeringsplass/be småfolket om hjelp til å finne ting/hente dyr/ungen osv osv osv osv...veeeel...I am a total sinner, perhaps, men jeg har gjort det...sikkert en to-tyve-tusen for mange ganger -uten at jeg egentlig måtte..
-unnskylder meg selv med at det også er for bekreftelse..men der igjen så burde jeg kanskje ikke tvile lenger?!
eeh..jeg vet at jeg ikke burde tvile mer, men...åååh...det er så vanskelig!!! Spesielt når det har gått noen dager siden siste magiske hendelse..  Kanskje det er abstinenser!?  :idea:

Meneh...er det noen som synes jeg trenger en stein eller to i hodet for det???    :innocent2: :o :sad2: :-X

(sklei muligens litt ut av emnet..sorry for det..!)

Love to yah all fra lille, skitne, syndige meg..
GjenopprettetMedlem
"Camilla Karlsen":

-siden jeg lærte å stemme blod/fjerne skyer/fikse parkeringsplass/be småfolket om hjelp til å finne ting/hente dyr/ungen osv osv osv osv...

DET kan du gjøre....

jim
GjenopprettetMedlem
Det er noe med hvordan månen står i forhold til solen og planetene som skaper en åpning i energiene som gir ekstra sterk energi akkurat når planetene står slik ovenfor hverandre på vår breddegrad. dette har skjedd en del ganger i det siste, slike magiske hendelser som blir snakket om her skjer oftere og oftere nå fordi evolusjonen spinner raskere og raskere.

Dette er en oppfordring til å bruke de sterke energiene som oppstår idet planetene står på linje med fullmånen og jorden til å sende healing til Moder Jord.
Hun helbreder seg selv ja, men menneskeheten ødelegger fortere enn organismene klarer å heale seg selv.
Det er mange uvitene mennesker på denne jord som ødelegger forseg selv og andre.
Det er på tide at vi Lyskrigere mobiliserer oss til å gjøre en forskjell!!! ikke bare for oss selv, vi har jo alle opplevd magien og kreftene som finnes, men også for planeten vår.

Tenk hvis flere titusen kanskje mer sitter i meditasjon eller bønn samtidig over hele verden i den intensjon å heale Moder Jord, men ekstra power fra fullmånen som står i bane med planetene-tenk hva vi kunne utført  :respect: :eusa_pray: :wub: :innocent2:
Hvorfor tvile? :biggrin:
GjenopprettetMedlem
"alv":

Det er noe med hvordan månen står i forhold til solen og planetene som skaper en åpning i energiene som gir ekstra sterk energi akkurat når planetene står slik ovenfor hverandre på vår breddegrad. dette har skjedd en del ganger i det siste, slike magiske hendelser som blir snakket om her skjer oftere og oftere nå fordi evolusjonen spinner raskere og raskere.

Dette er en oppfordring til å bruke de sterke energiene som oppstår idet planetene står på linje med fullmånen og jorden til å sende healing til Moder Jord.
Hun helbreder seg selv ja, men menneskeheten ødelegger fortere enn organismene klarer å heale seg selv.
Det er mange uvitene mennesker på denne jord som ødelegger forseg selv og andre.
Det er på tide at vi Lyskrigere mobiliserer oss til å gjøre en forskjell!!! ikke bare for oss selv, vi har jo alle opplevd magien og kreftene som finnes, men også for planeten vår.

Tenk hvis flere titusen kanskje mer sitter i meditasjon eller bønn samtidig over hele verden i den intensjon å heale Moder Jord, men ekstra power fra fullmånen som står i bane med planetene-tenk hva vi kunne utført  :respect: :eusa_pray: :wub: :innocent2:
Hvorfor tvile? :biggrin:

Det er på tide ,at vi lyskrigere går og plukker søppel etter oss mennesker, gjør noen praktiske ting for moder jord enn vi sitter på rompa og skrikker hallelua mens vi tenker på hvilken planet står i banen i forhold til jorden.
Når vi først har gjort det,kan vi sette oss i meditasjon.
GjenopprettetMedlem
Hvis en felles healing på denne dagen kan føre til at energiene blir løftet slik at enda flere mennesker våkner opp og finner tilbake til sin indre natur, vil jo den naturlige effekten bli at enda fler er opptatt av naturen og dens tilstand. Og dermed vil det bli enda fler som går ut og faktisk plukker opp søppel de finner i sitt nærmiljø og ellers..

Og det må da være bra?  :o

Skal vi virkelig ikke kunne koste på oss å bruke noen minutter på denne dagen, når resultatet kanskje kan være en enda større oppvåkning?

Jeg synes at det er viktig å bidra til fellesskapet på alle de måter vi kan, noe annet vil være å stikke hodet i sanden og late som om man ikke har noen påvirkningskraft utover. Men det har vi. Og ved å spille på lag med andre og med de kreftene som finnes rundt oss overalt, kan vi yte et viktig bidrag.

Jeg kommer til å være med denne dagen, for å yte mitt bidrag, jeg synes ikke jeg har råd til å la være..
Alt man sender ut får man tilbake.

:wub:
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":

Hvis en felles healing på denne dagen kan føre til at energiene blir løftet slik at enda flere mennesker våkner opp og finner tilbake til sin indre natur, vil jo den naturlige effekten bli at enda fler er opptatt av naturen og dens tilstand. Og dermed vil det bli enda fler som går ut og faktisk plukker opp søppel de finner i sitt nærmiljø og ellers..

Og det må da være bra?  :o

Skal vi virkelig ikke kunne koste på oss å bruke noen minutter på denne dagen, når resultatet kanskje kan være en enda større oppvåkning?

Jeg synes at det er viktig å bidra til fellesskapet på alle de måter vi kan, noe annet vil være å stikke hodet i sanden og late som om man ikke har noen påvirkningskraft utover. Men det har vi. Og ved å spille på lag med andre og med de kreftene som finnes rundt oss overalt, kan vi yte et viktig bidrag.

Jeg kommer til å være med denne dagen, for å yte mitt bidrag, jeg synes ikke jeg har råd til å la være..
Alt man sender ut får man tilbake.

:wub:

Hvis?!
Energiene blir løftet opp om vi løfter rompene våres, det er jeg bombe sikkert på.
Naturlig effekt ut av dette blir nemlig i ,at andre får se hva får det til- de som faktisk starter med løfting og fulfører med sitting.

De som tror de kan fjerne søppel ved å sitte på rompa ,kan tro om gjenn.
De som tror ,at de kan bidra til oppvåkning ved å sitte på rompa og meditere ,kan tro om gjenn.Det eneste de bidrar til er å skape flere  sittende og likesinenede.
Hvem gir oss rett til å blande seg i andres menneskets utvikling?
GjenopprettetMedlem
"dimi":

Hvis?!
Energiene blir løftet opp om vi løfter rompene våres, det er jeg bombe sikkert på.
Naturlig effekt ut av dette blir nemlig i ,at andre får se hva får det til- de som faktisk starter med løfting og fulfører med sitting.

De som tror de kan fjerne søppel ved å sitte på rompa ,kan tro om gjenn.
De som tror ,at de kan bidra til oppvåkning ved å sitte på rompa og meditere ,kan tro om gjenn.Det eneste de bidrar til er å skape flere  sittende og likesinenede.
Hvem gir oss rett til å blande seg i andres menneskets utvikling?

Eeehh...har det falt deg inn at flere her inne kanskje gjør BEGGE DELER  :P

For det var liksom poenget mitt...men det kom kanskje ikke så godt fram i forrige innlegget mitt.
GjenopprettetMedlem
Stemmer i når det gjelder begge deler. Meditere og plukke søppel. Meditere mens en plukker søppel? Det hjelper å ha et forhold til omgivelsene sine....som i at det er lettere å føle omsorg for et sted man kjenner og har tilbrakt mange gode stunder. Samtidig blir det på den andre siden hundre ganger verre når noen hogger eller ødelegger.....Det er ikke noen god følelse å prøve å redde stumpene etter bekker, stier og slikt noe, etter at skogsmaskinen har vært på fære.... Da har jeg mer lyst til å bare gi faen i blant, for å være ærlig.

Men når var dette tidspunktet? nysgjerrig...
GjenopprettetMedlem
Norsk Tid blir denne energiåpningen kl 14.20 og ca 35 minutter.

let us all join together our healing enrgies to make a difference.

stay pure brothers and sisters

in love and beauty
-Alva :wub:
GjenopprettetMedlem
Akkurat som jeg kan gjøre deg fly forbanna, eller lykkelig, kan jeg sende den energien lenger ut, til flere mennesker.
Jeg kan spre kjærlighet, forsterke den som er der.
Når gjør du mest skade? Når du er i godt humør, eller i dårlig?

Stå på Alva!