Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Noen sjamaner jakter på ånder eller krefter de trenger til en eller annen formål,noen er så heldige som får krefter/ånder i gave,men ikke alle som er så heldige.
Noen ganger de heldigste må gå på jakt etter en kraft.Og alle har selfølgelig sine egne jakt metoder.
Sjamaner er sjellden uten aktivitet, enten i sitt indre eller ytre natur gjør de noe.

Mine jakt metoder vil jeg helst tie om.

Men sjamaner går på jakt enten med jakthensikt eller spontant.
For eksempel sjamaner går ut i naturen til utesitting eller andre aktiviteter,noen går til gjøre seg bedre,noen går på jakt etter natur ånder.
Det kreves også en konsentrasjon og oppmerksomhet når en først ute i naturen og jakter .

noen sjamaner bruker seg selv eller andre mennesker  som lokke mat eller noe annet som lokker åndene til sjamnen.
Også brukes det forskjellige utstyr for å fange ånder.

Om sjamanen er ikke på jakt med hensikt,så kan det dukke opp ånder spontant i alle steder.
En dag har jeg fanget en sommer fugl ånd på t-banen i moskva,den satt seg på vesken til en av mine med passasjerer.
Helle t-banen er en jaktplass ,der befinner seg mengder av forskjellige ånder.
T-banen er en arena for meg når jeg først sitter der i toget .
Selfølgelig foretrekker jeg å jakte ute i naturen,men,men...
GjenopprettetMedlem
Tak for spændende indlæg om jagten som udgangspunkt for arbejdet med ånderne!
Inspirerende :respect:
GjenopprettetMedlem
Kult... men.... hvordan kan du se ånder, jeg kan ikke... fortell ... :biggrin: ?