Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
En dag har jeg sittet foran laptopen min på gulvet og lest gjennom innlegg på sonen.
Siden jeg har sittet lenge foran skjærmen,lot jeg øynene hvile seg og lukket dem.
Det som skjedde i neste øyeblikk,at jeg så en vesen i øyekrokken.
Den vesen på størrelse med en 10års barn og hadde voksen utseende,har krypet på alle fire rett foran meg på høyre side av meg og kikket forsiktig på skjærmen.
Som om den ville se hva jeg holder på med og samtidig vare ubemerket. Et snikkende energi og den måte den forflyttet seg på ,vekte en vemmelse hos meg.
Jeg tror ikke den forsto ,at jeg har lukket øynene og kunne se den eller så ville den ikke snikke seg inn på meg.
Men den merket min energi utladning fordi den krøyp veldig fort tilbake i mørket.
Siden det har vært natt og jeg kunne ikke tromme ,så tok jeg og sporet opp den vesenet neste dag og fjernet den.
Jeg aner ikke og gir blafen på hva slags vesen det var,men jeg har ikke likt dens energi og dermed fjernet den.
Jeg mistenker store speiler som henger i huser.
Der i fra kommer ut rare vesener ,det er som speil en ut og inn dør for andre vesener fra andre dimensjoner.
Energi stråler kommer ut og inn fra dem også.
andre gang da jeg skulle legge meg så jeg de jævlene bak en lenestol ,de har ikke angripet meg,men de satt og observerte meg ,f.. også.får ikke fred
Jeg forstår godt de som får kall til å bli sjaman og prøver å nekte det.
Det er mye lettere å gå rund og ikke se noen ting av det jeg nevne overfor.
Jeg har vurdert en del på hvorfor de dukker opp for meg de gangene jeg har fri fra sjamanjobben på en måte.
Kan hende de tror jeg skal sette dem fri og sende dem ut i lyset eller noe sånt.
Noen jeg setter ut i lyset ,noen jager tilbake dit de kom i fra.
Det er som jeg føler .
GjenopprettetMedlem
Skal ein berre fjerne dårlege energiar slik uten vidare?
Skal ein ikkje også interaktere med dei littegrann?
Finne ut kven dei er?
For øvrig kjenner eg meg att i din T-bane beskrivelse.
Men her går det meir i tog og ting som passerer

GjenopprettetMedlem
"Final Tribe":
Skal ein berre fjerne dårlege energiar slik uten vidare?
Skal ein ikkje også interaktere med dei littegrann?
Finne ut kven dei er?
man kan prate med dem eller interaktere

, så lenge man vil tror jeg,men jeg gidder ikke.
GjenopprettetMedlem
Haha!

Sikkert like greitt,så slepp du unødige arbeidsbelastningar?
Sjamanar arbeider sikkert ulikt med dette og.
Beklager at eg lo.
GjenopprettetMedlem
Det går bra.
Om man skal komme på tale fot med dem ,så ser jeg en slags fare i det.
Slik ,at dems energi kan ta overhånd i enkelte tilfeller.
Men det finnes også slike som en kan snakke med,det har skjedd når jeg går i skravle konfrontajon med dem.
Alt dette snakke med eller la være og handle i stedenfor ,skjer på en ubevist plan ,at jeg tenker ikke over det, der og da.
Der har man en god grunn til å stole på sine ånder .
Det er mange parallele dimensjoner også i tillegg til sine egne verdener ,så kryr det mett av andre dimensjoner ,det er noe å bli gal av.
GjenopprettetMedlem
Speilenes funksjon i ånde utdrivelsen spiller en rolle .
I en hus hvor vi skulle drive med ånde utdrivelsen hang det mange store speiler ,eierene likte vist speiler .
Hverfall ,når det hele startet ,så jeg hvordan vesener fordobblet seg i romet og energier også.Da kjønte jeg ingenting,men sjamanen fortalte meg etter på . Speiler kan fordobble og forsterke vesener . Det ble dekket alle speil i huset etter på.
Jeg forstår fortsatt ikke mekanismen i dette fenomenet ,men det har noe med reflektering å gjøre.

Men hvordan kan en speil reflektere noe som er usynlig for det blotte øyen?