GjenopprettetMedlem
Geir Michael!
Jeg er utrolig imponert over din evne til å skrive! Samt at dine evner også fasinerer meg. Jeg syns det jammen er godt å se en som kan fortelle om sine evner slik du gjør...så fritt og åpent...uten at det byr på noen slags form for skryt i mine øyne.
Det er digg å se at noen får til det slik du gjør!

GjenopprettetMedlem
O: Hei, hvor alt kommer fra vet jeg ikke. Bare at all visdom og kraft kommer innen ifra. Noen ganger sprenger det. Av og til må energi ut. Hvordan den bygger seg opp og hvor langt kreftene når vet jeg ikke fullt ut. Jeg vet at jeg kan styre energiene til å sykle 1,5 mil uten trening og ikke bli støl eller kjenne meg sliten etterpå. Selv en slik påkjenning (da en har sittet på rump i 2 år) virker ikke inn på meg fysisk om jeg bruker energiene. Lunger og pust og alt fungerte som nyoverhalt, det var rett og slett en befriende følelse.

Så om det er angst eller annen kilde vet jeg ikke. Angst kommer jo av oppdemmede energier egentlig. Det er derfor nervøse folk tapper med fingrene, sitter urolig, etc.. Tror dette blir som høna og egget.

Jeg skal innrømme at jeg er opptatt av kontroll. Det er en menneskelig ting jeg jobber med hele tiden. Det å ta livet som det kommer. Jeg må si det med kontroll bedrer seg dag for dag.
Til flere: Så tilbake til været.

Jeg ber ikke om sol hverdag. Mulig jeg formulerte meg klønete. Å be om sol og da kanskje få solen om alt ligger til rette, er likke innviklet som å se ut av vinduet. Det ligger der naturlig på en måte. Så ikke missforstå meg, jeg ELSKER vind og regn mot ansiktet, Jeg ELSKER snøen som kommer om vinteren. Jeg nyter det.
Men når gråværet tynger, og jeg føler meg "inestengt" da vil jeg se sol. Blir vel en måte for klaustofobi. Selvsagt godtar jeg all slags vær. Det ville blitt kjedelig med kun sol.

Da ville jeg ikke satt så mye pris på den da den dukker opp.

I utgangs punktet lurte jeg på hvordan andre styrer været.

Om de flytter skyer, eller dele dem, eller oppløser de som jeg gjør.
Silva: Tusen takk Silva

Du skrev gode ord til meg.

Jeg sette pris på din ærlighet og godhet.
Jeg er bare meg selv. På godt og ondt. Jeg føler det handler om å godta seg selv med alt det gode og alt det negative en er. Jeg synes det er viktig å huske at en er vanlig menneske som gjør feil som alle andre, samtidig som en kan bringe budskap om lys, kjærlighet og håp. Samt sette lyset på seg selv, slik at en kan utvikle seg videre.

Vi har alle svarene i oss, men ofte trenger vi andre for å se svarene som ligger i oss.
Klem Geir Michael.

GjenopprettetMedlem
He he, ble litt "blest" om den tråden der

For min del kommer jeg ikke til å diskutere om hvorvidt det er moralsk riktig å manipulere været eller ikke. Jeg vet bare at de gangene som jeg har bedt om det, så har det skjedd. Har sett såpass mye at jeg vet at alt er mulig.

GjenopprettetMedlem
he he. Fornuftig du Viljesterk.
Tror vi kan være enige, at det ikke er alt vi kan bli enige om her.

Det ville vært nesten umulig å bli enig med alle, med så mange medlemmer her. En kan ikke endre andre sine sannheter som sagt. Men de kan diskuteres her på sonen.
Men det er godt å få lyest fra flere kanter, og få luftet sine meninger. Det er healing i det også.
Klem Geir Michael.

GjenopprettetMedlem
Når jeg har lest om,at du ble født som sjaman og kan styre været, osv, ble jeg veldig interessert i det.
Og det er jo naturlig fra min side.
Men når jeg har begynnt å lese dine innlegg ,mistet jeg interessen med det samme.Jeg har ikke fått verken det ene eller det andre som relaterer til sjamanisme eller kraft som sådan.
Neste var å stille spørsmål som hvem? og hvorfor?
Svarene har kommet til meg,kansje du vet hvilken,kansje ikke ,men uansett velkommen til deg.
ps. og jeg håper på ,at du skal klare å styre været som er inne deg ,før du begynner med ytre været.

GjenopprettetMedlem
Hei, Dimi. hvilke svar fikk du? jeg er sikker på mine kall, og jeg vet hva jeg kan. Jeg skal være enig at inni meg er det mye som flyter for tiden. Jeg er ikke sikker på at jeg forstår nå hvor du vil hen? Finnes det en fasit, eller spesiell være måte for å være Sjaman? Skal alle som er Sjaman settes i bås, og kun gjøre ting som er forventet av de?
Jeg dele også mine mennesklige sider her inne. Skal jeg kanskje slutte med det? Skal jeg holde meg i bakgrunnen? Fortell meg, jeg vil vite mer. Du vekket min nyskjerrighet nå.
Klem Geir Michael.

Anonymous
Jeg har bestandig bedt vinden om hjelp med været.
Om nå det var for å få slutt på regn, snø eller bare for å be om sol en spesiell dag.

jord