Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei, jeg har begynt å få en del erfaring med å endre vær.

Nå er jeg spent på å høre om hvordan dere får været dere vil ha?

Jeg for min del liker masse sol. :)

Så når det er spådd mye skyer og nedbør, så fjerner jeg skyene rundt der vi bor.
Alt en trenger er tillit og at ikke skyene er der for en annen grunn.
Jeg har skjønt at, av og til så får vi været av en spesiell grunn.
Men helt lokalt er det som regel veldig lett å få sol. :)

Jeg har gjort det mange ganger, og jeg har tatt bilder av skyene som ligger rundt oss, og vi har blå himmel.
Det er herlig. :)

Jeg for min del, tenker sol, og når jeg vil ha sola, så har jeg tillit til at det skjer.
Jeg jager ikke bort skyene, jeg løser de opp.

Noen i min nære familie deler skyene. Ene gangen sendte hun skyene til oss. Jeg skjønte med en gang hvem som sendte de, og ringte og "klaget" :)

Nå vil jeg spørre dere som også har disse evnene: Hvordan metode bruker dere? Jage bort skyer, løse de opp eller bruker dere andre metoder?

Kanskje får jeg og andre noen nye tanker som kan føre oss videre?

klem Geir Michael.
GjenopprettetMedlem
Takk Geir Michael  :respect:

Ka dem si om været; Det har no aldri vært så galt at det ikkje Kunne bli bedre...  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
En gang det snødde så tett at jeg nesten ikke hadde sikt til å kjøre, bad jeg høyt om at været måtte klarne opp slik at vi kom oss trygt fram. Dette ble gjort i full tillit, tvilte ikke et sekund på at når jeg bad om det, så ble det sånn. Stor var øynene til min medpassasjer når det faktisk klarte opp noen sekunder etter, og det var klarvær hele turen etter det. Til og med sola viste seg for oss :) Så at det går ann, vel det er jeg ikke i tvil om. Men det var vel ikke jeg som styrte været, det var et samarbeid med åndeverdenen som la forholdene til rette slik at det skjedde :respect: Uansett så har jeg den innstillingen at jeg ikke ber om sånne ting hvis det ikke er fullstendig krise. Man skal ha respekt for åndene  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei, viljesterk.  :)

Jeg kan tenke meg ansiktet på medpassasjeren din.  :lol:
Ja, at det går an er det ingen tvil om.

Jeg ber ofte om sol. I mitt hoved kall så hjelper jeg andre over på andre siden, så reiser jeg videre til jeg ser sola. Da først går jeg over i neste dimmensjon.  :)

Å be om sol er for meg like naturlig som å gjøre noe annet. Vet ikke om du har hørt om finnskogen? Der var det ofte at de styrte været for sine avlinger.  :)

De gangene det ikke blir sol, vet jeg at skyene har en "oppgave" på en måte.
Du kan si at jeg ber om sol, om alt ligger til rette for det.  ;)
Jeg har også en gammel sjaman med meg som guid, som vil gi meg beskjed om jeg gjør noe galt.

Jeg føler også selv når jeg kan be om sol og ikke. Det som en er ett med naturen.  :)

Som oftest så er det snakk om noen få km som åpner seg. 7 km unna, kan skyene henge tungt.  :)

Men jeg er enig at en ikke skal missbruke dette, eller bruke det for å bevise noe, eller opphøye seg selv overfor andre.
Da tror jeg ikke skyene vil løse seg opp.  :)

Jeg personlig tror ikke det må ligge noen krise bak, så lenge intensjonen er ekte, og det er til det felles gode.
Jeg tror også åndene blir glade når vi blir glade. De er der for å hjelpe. Så om de kan få fram ditt smil med å skape solskinn, så har jeg
troen på at de gladlig gjør det. Vi er jo her for å skape lys, glede og gi kjærlighet.  ;)

Er du glad, gleder du også de rundt deg.  :)

Takk for at du deler Viljesterk.  :)

klem Geir Michael
psbot [Picsearch]
Personlig syns æ det e litt egoistisk å drive å endre på været, men det e nu min mening.
Æ kan forstå det, når det va som på den kjøreturen, men ellers syns æ vær skal være vær....

Prøv heller å bruke de kreftene til noe mer fornuftig.
GjenopprettetMedlem
Vi kan ikke alle være enige. :) spørsmålet var jo i utgangs punktet hvordan dere andre gjør det da.  ;)
Dessuten bruker en ikke krefter. Dette skjer ved å bare tenke tanken og ha tillit, det tar under et sekund. Om solen kommer om 4 minutter eller en time spiller ingen rolle så lenge det ikke er krise.

Ingen forskjell på dette, og det å tenke at et møte du skal på skal bli fredlig og fruktbart.
Vi bruker samme energi hver gang vi ønsker oss noe. Spørsmålet er bare hva vi har tillitt til at skal skje.  ;)

Om du håper på at en ting i ditt liv skal gå i orden, bruker du det samme. Da med kanskje større konsekvenser for andre med mennesker.
Derfor skal en alltid tenke seg nøye om for hva en ønsker i sitt liv.  :) Vi har alle kraften i oss. Forskjellen er hvor åpne vi er, og om vi har tillitt til det
vi vil skal skje.  :)

Jeg har ikke mindre respekt for mine evner eller det åndelige om jeg bruker det oftere. Dette blir som med healing. Jo mer du bruker evnene, jo sterkere blir de, og sikrere blir du.

Jeg tror ikke vi fikk evnene til å spare de til krise. Jeg tror vi har fått dem for å gjøre livet lettere for oss selv og de rundt oss.
Jeg tror det er derfor folk med evner også har en god posjon med empati og stor forståelse for hva de kan utføre.

For å kommer videre må en også utforske sine evner, ellers så stopper utvikling din. Du skal aldri være redd for å bruke dine evner. De er en gave til deg, og til menneskene rundt deg. Det tjener ingen å legge bånd på deg selv, og ikke være deg selv fullt ut.
Det betyr ikke at du ikke respekterer åndene og evnene dine om du bruker dem ofte.

Jeg kan spørre deg / dere: Vil dere gå til en erfaren tannlege, eller en som har første dagen som tannlege?
De fleste vil alltid føle seg trygg med en som har erfaring. Og trygghets følelsen er viktig innen disse gavene vi har.
Og selv om vi har erfaring, så kan vi ikke sette ting på autopilot. Fordi følgene av å være uforsiktig eller ikke vite hva vi gjør kan få store konsekvenser.

Om vi er redde for å prøve / teste, så er vi jo i bunn og grunn redde for våre egne gaver.

Dette er nå sånn jeg ser det.  ;)

Klem Geir Michael.
GjenopprettetMedlem
Jeg syns du kommer med mye bra her  :respect:

Selv har jeg aldri prøvd meg på været, men du ga meg en ide - så man skal aldri si aldri... :)
Har en venninne som jager skyer & dårlig vær - har aldri spurt henne hvordan :)
synes bare det er utrolig kjekt - har selv sett det skje :)

Personlig bruker jeg den teknikken du refererer til på parkeringsplasser :)
- og jeg får bestandig en plass - uansett :)

Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Takk.  :)

Bare vær forsiktig.  :) Jeg har også vært i ett med vinden, og økt styrken på den. Dette gjorde jeg bare en gang ( så ingen tror jeg er missbruker her :lol:)
Det er viktig å beskytte levende vesner om du bruker vinden. Si alltid i fra at ingen skal komme til skade. Det er kjempe viktig.
Ingen kom fysisk til skade da jeg var ett med vinden, men vi ble strømløse i nesten 8 timer, da det blåste et tre over ei linje. Så tenk alltid på at ingen skal komme til skade.
:)
Forresten så var det en utrolig opplevelse å bli ett med vinden. Den gikk igjennom meg, og jeg kunne føle energien. Jeg kunne lene meg mot vinden. Så det å bli ett med et element er en utrolig kraftig følelse.  :)

Klem Geir Michael
Anonymous
Bare "en" liten tanke....
De skyene du sender vekk...løser opp :shyone:
Hvor blir "de" av?
Hvor sender du "de"?
Hva kan risikoen/konsekvensene bli?

Klem

Lilly
GjenopprettetMedlem
Å bli ett med elementene har jeg "bare" opplevd på trommereise. Herlig opplevelse. Å først bli ett med ilden, for så å løses opp og bli ført med vinden som en partikkel. Men har alltid hentet kraft fra vinden, egentlig uten å tenke over at jeg gjør det engang. Da nyttårsorkanen herjet her for en del år tilbake, måtte de slepe meg inn sånn at jeg ikke skulle bli skadet ;) Var 16 den gangen,  (Og nå har jeg plutselig begynt å dele litt av min verden og mine opplevelser også. Interessant... )
GjenopprettetMedlem
Lilly: Ja, si det? hvor blir snøen av? Hvor blir vannet av som forsvinnner? Akkurat hva som fysisk skjer vet jeg ikke.  :)

Men om du har sett på natur filmer der de sender bilder fort av skyer? Der ser du at en sky ikke har samme form hele tiden når den flytter seg. Noen godværs skyer oppløses rett og slett uten å gå noen steder. Om partiklene / dråpene skiller seg så det blir kart eller hva som skjer vet jeg lite om. Men å flytte de til andre steder gjør jeg ikke. For jeg ønsker ikke at noen andre skal få dårlig vær. Slik noen jeg kjenner gjorde mot meg. :)

Ved regn / skyer så vet en aldri hva som er tiltenkt den biten som er skjebnen. Om det er meningen at en ulykke skal skje, og at noen skal lære noe av den, tror jeg ikke f.eks mitt ønske om sol blir oppfylt, da det er sjebne bestemt at noe skal skje pga regn eller dårlig vær.

Satt på spissen i værste fall, så kan noen bli blendet av solen, så det skjer en ulykke. Men så kan en jo undre, ville åndene eller energiene gjøre noe som vil skade andre igjen?

Om mitt ønske skulle resultert i en ulykke , så er jeg overbevist om at mitt ønske ikke går i oppfyllelse. Vår energi og evner kan ikke brukes destruktivt. Om vi bevisst gjør det, får vi det flere ganger sterkere tilbake på oss selv. Tro meg, det er ikke noe du vil.

Uansett så legger jeg alltid til i mitt ønske: så lenge ingen blir skadet eller lider av mitt ønske.
Bare å spørre om du lurer på mer.  ;)

Viljesterk:
Jeg er også glad i vinden. Deilig.  :wub:
Gjerne vind, og litt yr. Da kjenner en virklig naturen på kroppen.  :)
Når det gjelder ild, så har noe skjedd med meg siden min oppjustering. Jeg tåler ild. Jeg klarte å klemme lillefingeren min mellom veden og en kant inni ovnen. Normalt skal en få vondt og få blemme. men hos meg ble skinnet hvitt, og jeg kjente ingen smerte. Jeg så på fingeren og konsentrerte meg, men det gjorde ikke vondt. Virker som om mine energier beskytter meg.  :) Om jeg gnur noe fort i ene hånden, så kjenner jeg ikke varmen før jeg tar på hånden med andre hånden. Så ild er for meg et mysterium for tiden.  :)
Kjempe fint at du deler viljesterk.  :) 
Vi er skapt til å dele og lære av hverandre. Slik får vi ny innsikt og bekreftelser.  :) Bekreftelser er viktig for å komme videre. Og det styrker din trygghet.  ;)

Stor klem til dere begge  :wub: Fra Geir Michael.
Anonymous
:wub:
Anonymous
jeg har også lekt meg med skyene om sommeren  ;)
de fleste ganger blir det laget hull så solen slipper igjennom
dette blir jo som the secret dine tanker er ditt skapende elemendt  :w00t:  :)
har sett mange tydlige tegn en av dem er raku  
smilende klovner mantra aum mm
jeg sover som regel ute på verandaen på hytta om sommeren ser på stjærnene å månen som speiler seg i vannet
stjærneskudd hjeelp jeg begynner å bli sommersyk
klart de som har glede av å skille skyende må få lov til det,her er det snakk om å være i et med naturen
som senere kan brukes til større oppgaver
som jeg har nevnt tidligere det er kjedelig å være A 4
det å bruke barnet i seg å leke  :eusa_dance:
å selvsagt være seg bevist hvordan man leker
klem bast
GjenopprettetMedlem
Brenner meg heller ikke på ilden, opplever heller at flammene viker unna, som om de ikke vil skade meg. Men snakker med flammene også. De få gangene jeg har brent meg, har jeg vært så sliten at jeg har vært tilnærmet utbrent. Og da har jeg bare meg selv å skylde på  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Hei, Bast. :) Høres herlig ut å sove ute om sommeren.  :eusa_pray:

Jeg er veldig tiltrukket av himmelen og stjerner selv. Jeg vet jeg kommer fra en annen dimmensjon. Og jeg kan kjenne nærheten når jeg ser på stjernehimmelen.  :)
Det er første gang min sjel er på denne planeten. Så da jeg fikk kanalisering "hjemme fra" kom tårene i strie strømmer. Full hjem lengsel.  :lol:
Jeg har selv valgt å komme hit. Jeg er her for å lære å være menneske, og jeg er her for å gjøre en masse oppgaver jeg har valgt meg. Jeg har mange kall.  :)
Nå sporet jeg visst av i min egen tråd.  :lol:

Viljesterk: Takk for informasjonen du gir meg.  ;) Jeg har ikke helt visst hvordan jeg skal tolke det med ild. Tanken på at jeg ikke kan føle ilden, skremmer meg litt på den måten at en følelse er borte på en måte. Om du skjønner meg? Så tenker jeg: Hva om jeg ikke kan føle andre ting heller? Men jeg er takknemmelig for gaven jeg har fått, og harmonien som er til stede.  :) Det tar bare tid å akseptere.  :)

Stor klem til dere fra Geir Michael.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Svarer meg selv litt jeg.  :lol:

Noe har jeg tenkte på siden jeg svar om jeg var egoistisk. Jeg har gransket meg selv og søkt svar. Jeg vil belyse alle sider av meg selv, så jeg takker Heididi for sitt svar.  ;)
Dette er ikke noe angrep, men hva jeg har kommet frem til etter nøye ettertanke i dag under oppvasken.  :)

Er det ikke mer egoistisk å holde sine evner for seg selv? og bruke de kun i krise for seg selv? (Dette var ikke myntet på noen som har svart. Dette er kun min resonering.)
Er det da ikke bedre at en "forsker" og utvikler seg slik at flere kan få gleden av dine gaver? Gavene våre kommer med ikke med noen restriksjoner på bruk. Jo forresten en, og det er at de skal brukes til noe godt.  ;) Tenk når du når opp til kjempe krefter, og kan bruke de til å styre skyene dit det er en skogbrann og kanskje redde hundrevis av liv? Hvis en ikke trener, hvordan skal den da bli god på en ting? Jo mer vi lærer oss å kjenne, jo mer får vi til. Hvorfor begrense oss selv, når det er ment at vi skal utfolde oss? Vi må få være det vi er fullt ut.  :)
Jeg har blitt takket av flere for at de har fått se sola, når det har vært flere regntunge dager på rad. Da mener jeg også at gaven blir brukt til det felles gode.  ;)

Når dette er sagt, så vil jeg si takk for at jeg fikk muligheten til å sette lys på meg selv via svar som har kommet i denne tråden. Også vil jeg si at alle har rett til sin sannhet, sine meninger. Jeg ville bare dele tankene jeg har fått fra svar. Jeg skrev ikke for å endre andres syn. Det må de klare selv om de vil.  :)

Stooor klem fra Geir Michael  :wub:
GjenopprettetMedlem
er det ikke egoistisk å lage sol til seg selv når bøndene vil ha regn?

Selv om vi kan leke med vind så er det ikke nødvendig....

Vi får det været vi får, og når vi tuller med det, tuller det tilbake.

Kraftens anarkistiske sett å være på tilsier det...

Og du sier tidligere at du ikke bruker krefter, bare ønsker deg govær, er ikke det å bruke krefter?

(alt dette er skrevet i en hyggelig spørrende tone med glitrende sommerfugler rundt)

(De forsvant med vinden, beklager)
GjenopprettetMedlem
Hei, Hjortedanser.

Jeg tror ikke det hullet jeg lager over stedet jeg bor vil ødelegge noe for dem. Vi snakker ikke om å fjerne skyene fra Norge til Italia da. Ikke spor helt av.. Det forskjell på å barbere seg og kutte av seg hue.  :lol: Dessuten, har jeg ingen tro på at mitt ønske vil bli innfridd om åkeren til bonden trenger regn. Her er det snakk om å være i harmoni. Forstå konsekvenser og godta det som skjer eller ikke skjer.

Så kan jeg stille deg et spørsmål: Om du er syk, du har xxx sykdommen. Så går du til en healer hver dag og får hjelp. Healingen gjør deg frisk. Vil det også være egoistisk? Fordi det hjelper jo deg, men ingen andre. Så når jeg sier til deg nå: Jeg har sterk angst, jeg trenger å se sola av og til for at jeg skal klare dagen. Er jeg egoistisk nå også, når jeg trenger sola for å fungere? Vi har alltid en grunn til det vi gjør. Ingen grunn er bedre enn noen annen sin. Jeg føler det ikke nødvendig å forsvare meg, men jeg føler for å opplyse når jeg ser at noen ikke ser den store sammenhengen.

Takk for ditt innspill, Hjortedanser.  ;)

Klem Geir Michael
GjenopprettetMedlem
Først opplevde jeg deg som litt skrytete.... og en som trenger bekreftelse....men hvem gjør ikke det...
Jeg er fasinert av evnene dine... Har du vært inne på at du kanskje kan leve av dem?
En tanke som denne slo meg; Har han disse sterke evnene, hvorfor lærer han seg ikke å få tåke til å forsvinne, og får seg en svindlende godt betalt jobb på Gardemoen? Det kommer mange til gode...  ;D

Egentlig er dette svært inspirerende, hvor sterk tankens kraft er!  Den kan flytte fjell!
Og er det ego å benytte seg av tankens kraft, til eget bruk? Er det ikke det vi gjør hver dag....
visualiserer for gode resultater, så lenge det ikke går utover andre?
GjenopprettetMedlem
Hei, Sjelevenn. Ja, det kan virke skrytete. Men jeg kan ikke fornekte det jeg er heller.  ;) Som sagt er jeg bånn ærlig. Bekreftelser? Alle trenger det. Men det jeg har skrevet her inne til nå, er jeg trygg på, og trenger ikke haugevis med reposns og skryt. I den åndelige delen av mitt liv er jeg trygg, fordi jeg har kjent det store gode. Jeg har fått være en del av det, og kjent tryggheten og kjærligheten der. Der finnes ingen tid, ingen problemer. Og vi er alle en del av det. Det er den rå menneske planten jeg trenger tilpassning til. Det er derfor jeg også skaper diskusjoner.  :lol: Jeg vil lære, få flere sider belyst.  ;) Og det får jeg her.

Du skriver om jobb på gardermoen  :) Jo men nå er det en gang slik, at sola kommer ikke vær gang. Noen ganger er det ment å være regn. Uvisst av hvilken grunn (kanskje bonden skal ha regne til åkern?  :lol:). En skal også være ydmyk og forstå konsekvensene. Jeg er ikke komfortabel med penger enda (selv om penger er en egen energi her på jorda). Jeg er en som gir. Jeg gir av meg selv. Gir healing og kjærlighet.

Ja, kraften er stor, selv om jeg er født med mine evner, så holder jeg igjen. Jeg er redd for konsekvenser. Du kan lede energier i deg selv dit du vil, det er mye du kan gjøre, som folk vil gape av. Derfor har jeg opplevd andre steder at noen ikke vet hva de skal svare. Jeg håper her, at jeg treffer noen som opplever noe av det samme som meg. Jeg trenger å komme videre. Få en større forståelse.  :)

Du har helt rett, vi tenker oss gode dager for oss selv hver dag. Vi er alle egoister, og vi blir ikke bedre før vi innser dette selv.
Når vi kjører bil som forurenser, tenker vi på de med atma? vi gjør tusen ting i det daglige som er egoistiske, om vi bryter ned våre handlinger og ser på hver enkelt ting.
Derfor har jeg også "plaget" meg selv de siste månedene. Jeg har latt meg føre inn i mine innerste mørke kroker. Fra tvilens mørke om eksistens, følt frykten fysisk og psykist. Jeg har gått hele skalaen og funnnet ytterpunkter for å bli kjent med alle sider, og hvordan de føles. Og jeg skal innrømme at det har vært et hlvte.
Det tok tid å komme i balanse igjen. Men nå vet jeg ihvertfall masse om meg selv, og kan sette meg inn i andres situasjoner.  :)
Men vi blir aldri utlærte da. Når vi får svar, vil det alltid komme nye spørsmål.  ;) Vår sjel er skapt for oppgaver.

Så etter hva jeg skjønner av enkelte, så kan jeg be om regn til bonden, men ikke sol til meg selv? Er det ikke tilgode for meg at bonden får avling så jeg får mat? Jo.. Da blir plutselig det egoistisk også.  :lol:

Jeg vil være enig at jeg er egoistisk om det går på bekostning av andre velvære. Men som sagt ber jeg jo om at det ikke skal gå på bekostning av noen andre.
Her finnes det er fin linje. Den består av respekt og harmoni.

Klem Geir Michael
GjenopprettetMedlem
Hei Geir Michael

Da jeg gikk Saivo, beskrev Ailo tre stadier på veien til å bli sjaman:

-Det første er å jobbe med sine sår og heale dem, derunder hører også rollen som familiesjamanen.

-Når man har kommet et stykke på veien, begynner man å påta seg å heale andre, heale på samfunnet og på alt som er. Og man healet alle sykdommer.

-Tredje kategori er de som styrer været, som kontrollerer elementene, som kan tenne ild med viljens kraft osv.

Veien til disse tre kategoriene er kronglete, man starter alltid med utgangspunkt i seg selv, men de to andre kategoriene er man litt til og fra i til å begynne med. De fleste oppfatter tredje kategori som den vanskeligste.

Jeg synes det er godt vi endelig har fått en skikkelig vær-sjaman hit på sonen! Du har ikke vært her lenge, men jeg tenker allerede på deg som sol-mannen  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Tusen takk Inger Lise.  :)
Det du skrev varmet meg. Jeg ble gald i hele kroppen.  :wub:  :eusa_dance:

Jeg har aldri lest noe om sjamaniske. Men føler meg dratt til den. Ja, jeg kan heale. Jeg bruker ikke bare det hvite lyset, men også mine egne energier. Det har jeg gjort i mange år. Som liten skjønte jeg ikke hva det var. Da jeg plutselig lå på magen og laget gnurke lyder. Noe jeg har lært i etter tid er lyder som får en i transe som i meditasjon. Følte meg alltid uthvilt etter disse hendelsene. Alt kommer innen i fra. Det var først under oppvåkningen i år jeg lærte forskjellige navn på det som skjer med meg, og evnene. Så på mange måter er jeg fersk i måten å snakke om dette, selv om ting alltid har vært der og fungert. Så jeg håper dere kan tilgi min kanskje rare fremstilling av hva som skjer.  :lol:

Er det flere steg? Jeg er bare nyskjerrig.  :lol: Jeg har gått langt fremover, føler det er bredden jeg jobber med nå. Belyse alt jeg kan og har lært fra alle sider.  :)

Da jeg gikk på videregående fikk til tilnavnet Lysmester.  :lol: Men av andre grunner. Jeg har en fistel og måtte ha talerstol og stod hele dagen bakerst i klasse rommet. Da de skulle bruke overheaden måtte jeg alltid slå av og på lyset. Derav Lysmester. Hi hi. :lol:

I mitt kall så er det siste jeg skal se før jeg går over i 5d sola. Den skulle jeg se før jeg slipper taket på 3d verden.
Jeg vet ikke hvor mye denne overgangen er diskutert her, da jeg ikka har rukket å lese alt.  ;)

Igjen tusen takk Inger Lise.  :respect:

Klem Geir Michael  :wub:
psbot [Picsearch]
æ elske allslags vær

godt når vinden pisker deg i ansiktet
godt når regnet kiler deg på nesen
enda bedre å danse naken i regnet

deilig å kjenne sola som varmer kroppen

fint å se skyene fly avsted
fint å springe i barfota ut i sneen
å bryte (enig Inger Lise? )

æ har laga engler i sneen
splitter naken

allslags vær
har sin egen magi

vi må lære å se den
ta imot kraften til været

istedetfor å la været ta kraften fra oss
GjenopprettetMedlem
"heididi":

Ja, det er gøy å bryte...selv om jeg alltid taper  :exclaim:  :w00t:  :lol:
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":

"heididi":

Ja, det er gøy å bryte...selv om jeg alltid taper  :exclaim:  :w00t:  :lol:

Fniiiiis...da vet du åssen det er! Hilsen en som taper mot Modder`n i brytekamp!