Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg,leste,om en kvinne og henne's,opplevelser med en,Sjaman.
En,kvinne fortale,i et inlegg jeg leste på,internett,og der hun fortalte om,et møte med en,sjaman,da hun hadde vært på en alternativmesse...Jeg må si at jeg ble ganske,fasinert/betatt av hennes møte med han.Da,hun fortalte om sine erfaringer,fikke jeg om man kan kalle det en slag's (aha opplevelse)og kunne samtidig føle henne's smerte.)Da dette så sterkt minnet meg,på meg selv.Fordi jeg har en skulder,slik den hun engang hadde.
Skriver et lite utdrag,av hennes erfaring,som jeg leste om.På,denne,alternativmessen,hadde hun møtt en,Dansk indianer.Hun hadde gått til han og spurt om han hadde noen råd mot ''kniven''under hennes skulder.Hun hadde hatt vondt på et spesielt punkt rett under skulderbladet i flere år!Og ikke klart å bli kvitt det på noen vis.Han hadde da spurt henne om hvem som hadde satten kniv i skulderen hennes..hun hadde da svart han,at det hadde hun ingen formening om.Han mente at det var en,psykisk kniv,og at noen hadde angrepet henne i hjertet og såret henne hardt.Fordi letteste veien til hjertet gikk akkurat over skulderen..Så hadde han bedt henne takke for,smerten og for den beskyttelse den hadde gitt henne,og samtidig si i fra at,hun ikke lenger hadde behov for den..Samtidig hadde han vrikket i''kniven''bak på hennes rygg og dratt den ut og fyllt på med ny energi..Hennes smerter ble borte og smertene har ikke kommet tilbake.....Denne historien hun fortalte om,får meg til å tenke på,at det kanskje er en''kniv''i min skulder også!Og ,han hadde bedt henne takke for smerten og for den beskyttelse den hadde gitt henne..Er det da slik at,min smerte,beskytter meg?...Men jeg fikk alikevel en mere forståelse og innsikt,ved og lese om hennes opplevelser.
En,fin kveld til alle.
Fra,Wilma

.
Anonymous
Hei Wilma

Det var interessant å lese om denne damens opplevelser. Så bra at hun ble kvitt smerten i skulderen sin.

GjenopprettetMedlem
Smerten er nyttig fordi den sier fra at noe er galt.
Anonymous
:-) Det var da hyggelig at du hadde en sånn positiv opplevelse med den historien, for den handler om meg.
Det var en spesiell opplevelse, siden smerten bare forsvant sånn helt med en gang, og det var virkelig som han trakk en kniv ut av skuldra mi. For meg føltes det også som det var en kniv som satt der, og det var liksom det bildet jeg fikk av smerten.
Han sa en del om at det ofte er trygghet i å beholde smertene, de vi har gått med lenge og vent oss til på en måte. De blir en del av oss. Og grunnen til at jeg skulle takke var vel at smerten egentlig er en blokkering som har forsøkt å dekke over noe som ikke føltes bra psykisk.
- og kniven er fremdeles borte :-)
Snappy [Bot]
Får jeg spørre hvem sjamanen var? Har også hørt/lest dette før

Anonymous
Hei til alle sammen

..
Takker for svar..
WhiteOwl.

Ja,jeg tenker fortsatt,på,dette inlegget du skrev..Du fortalte det,med en slik( intens glød) slik at man ikke kunne unngå,å,bli sterkt påvirket av din opplevelse.Kan bare forestille meg,hvordan din opplevelse,i forhold til det å,kjenne, hvordan din følelse var da,han vrikket i''kniven''bak på din rygg..Og at du i dag fortsatt er smertefri.
Må også si som flere har sagt..Ja verden er ikke så stor.
En fin kveld til alle.
Fra,Wilma

Yahoo Slurp [Bot]
Hej Wilma
Det var spændende læsning og at det omhandlede WhiteOwl var da en pudsighed
Hilsen Shamanen

Anonymous
Hei, alle her i den lille verden :-)
Skulle vel ikke være noen grunn til å holde hemmelig hvem som sjamaniserte den gangen, med kniven, - det var Ulv Dorman.
Snappy [Bot]
"WhiteOwl":
Hei, alle her i den lille verden :-)
Skulle vel ikke være noen grunn til å holde hemmelig hvem som sjamaniserte den gangen, med kniven, - det var Ulv Dorman.
Da har jeg hørt rett da

Flott at han kunne hjelpe deg. Deltok på trommemaker kurs med han i mai. Fin opplevelse.