Kanskje den Gud`en vi kjenner ( igjennom kirken) ikke er helt sånn som den blir framstilt? Det kan være lett å glemme at tro er en menneskerett. Det å blande kan også være rett- for noen, og det er ingen som kan eller bør dømme andre mennesker for det de tror på..
Over til det jeg egentlig vil si: Jeg letet lenge i forskjellige rettninger før jeg fant veien "hjem", men da var også alt løst.
Jeg sluttet å lete, og begynte å lete etter svar i mitt indre (men det hender fremdeles at jeg trenger bekreftelser utenfra)

Den sjamanistiske veien er god å være på, jeg ser også at de opplevelser som har vært med å forme meg som menneske også gir meg ett sprinbrett innen det sjamanistiske.
Det som var utrolig vondt har jeg måtte ta lærdom av, og kan derfor hjelpe andre mennesker i situasjoner som kan ligne på mine opplevelser.
Etterhvert som jeg kommer inn i megselv, forandrer også synet mitt seg- jeg ser mennesker på en helt annen måte enn før, og jeg godtar også de som måtte tråkke meg på tærne. Fordi jeg kan se hva som ligger bak.-
Jeg observerer også på en helt annen måte enn før, jeg senser dyr på ganske lang avstand, og får ofte en unik kontakt, spesielt med ville dyr.
Når jeg var barn lekte jeg at jeg var en del av alt, dvs at jeg "skled" inn i busker og trær, fløy på vinden etc, denne delen er begynt å komme tilbake til meg.
Noe som jeg er utrolig takknemmelig for, og som gir meg mye energi.
Det å finne tilbake til sjamanismen har gjort at jeg er begynt på veien til å bli hel.
Etter som jeg har blitt mer åpen, treffer jeg også mennesker som viser meg vei, og som er gode forbilder.
Så tusen takk for at dere alle deler deres kunnskap og viten her inne på sonen, det er bare fantastisk

Ailo takk