Jeg er heldig som har møtt mennesker på min vei, som har fått meg til å snu opp ned på tankemønstre, har gitt meg sabla spark bak, bedt meg skjerpe meg etc.
Men de har altså også gitt meg støtte, gitt meg trygghet i å komme til bunns i meg selv, gitt meg troen på styrken min tilbake til meg selv.
Så tusen takk for de opplevelser som jeg har fått på bakrunn av de møter og tlf som har vært.
Har lyst å nevne noen navn, men har ikke spurt dem, så jeg dropper dem, og håper i stedet de leser og tar det jeg har skrevet til seg.
Bortsett fra Fullmaya da, som jeg fikk være med på ekstaserituale på Mesnabakken.
Jeg forstår faktisk ikke helt hva hun satte i gang hos meg.
Jeg har alltid "sett" og "følt", men nå ser jeg hendelser, jeg tar tlf to sek før den ringer etc.
Healingen min er blitt mye dypere også. De jeg har behandlet over tid bemerker også forandringen, så jeg får også bekreftelser..
Vissheten inni meg gav meg en ro, men etter Fullmaya er det noe som er blitt så dypt, at jeg har ikke ord, vissheten er blitt en styrke, en påle som står støtt i meg.
Jeg har spurt meg selv hva som har gjort at jeg har fått så mye på plass på så kort tid.
Og hva skjedde egentlig.
Hennes styrke traff meg som en foss som kom buldrene, som ikke lot seg stoppe.
Å gå inn i seg selv under tromming er helt utrolig, stemmene ordene som ble sagt over lyden til trommene, er bare utrolig,
og jeg fikk mine budskap, og ekstra beskyttelse under disse timene.
Jeg vil også få takke Ailo, for uten han er det mange av oss som aldri hadde fått truffet Fullmaya eller Bal.
Opplevelsene er ennå så sterke, at jeg greier ikke dele mer akkurat nå, kanskje aldri...
for det mennesket
Felles energien kan flytte fjeld helt klart klem bast