Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg kjenner en sjaman ,når han blir sint ,så begynner han å snu seg rund på et bein .
Det ene tilfellet var når en mob tlf ringte under en kamlanie (en har glemt å slo den av).
Det andre var når han ble vekket fra en transe av en uvitende.

Det er skummelt å se ,at det er ikke bare kropen som snurrer rund ,men hele hans indre.
Han husker ikke selv dette ,fordi han er ikke i hans kropp på de tidspunkter,sier han selv.

har dere sett sinte sjamaner?
Hvis de er så uberegnelig kan de vare farlige i slike øyeblikk?
For den jeg snakker om sier ,at han kontrolerer ikke seg i slike øyeblikk.
GjenopprettetMedlem
Vi har en lokal sjaman som bor for seg selv oppi fjella her.
Når han e sint pleier lyset gå i husene her,og han kan trekke svarte skyer til seg,om noen forulmeper han.
En gang kjørte en buss med turister rett inn i skogen og bussen veltet,bare en advarsel den gangen,ingen døde
Men sjamanen var sint fordi de tabu ikke ble overholdt,og bussen kom forbi der han satt i transe og arbeidet.
Sjamanen sier selv at det er været,og snakker,forteller om sinte jordguder,forulempet av mennesker som skader den.
Jeg har sett han jobbe med folk,og han kan fjerne dårlige ånder med sin temperamang og sin ansikt.
Han forteller å sier at det ikke er han som er sint
men opptar i seg tilstedeværende energier som er sinte og grådige.
Brøl og høg skarp tale er endel av hans verktøy.
Anonymous
Inntresangt tema Dimi  sinte sjamaner  ;)

Har dere sett sinte sjamaner ? ja

Hvis de er så uberegnelig kan de være farlige i slike øyeblikk ?  det er ingen dom ide å stå sterk i sin egen kraft skulle man komme opp i en slik sitvasjon.

han kontrolerer ikke seg selv ? dette er et tema som burde diskuteres, er det noen som er trance medium eller andre som ønsker å dele med oss her hvordan de opplever dette med å ha å ikke ha kontroll ?

kanalisert sinne er ingenting å kimse av i min uvitenhet den gang jeg bled så sindt at jeg skrek navnet på en persjon på lang avstand som bled løfta å kasta i veggen så det smaldt, ga meg en lærdom,om å kontrolere sinne å energien min.

av å dele erfaringer blir ikke veien så vanskelig å gå, noen ganger kan man jo begynne å lure på seg selv, å plusselig leser man at andre har opplevd det samme akkurat når man trenger det selvsagt  ;) 
sonen er god å ha klem bast  :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg er glad du ikke kjenner navnet mitt kjære snille  Bast.

Har noen opplevd å bli så sinte at det blir plutselig veldig kaldt?

Det har skjedd med meg i møte med folk,og etterpå ,etter dragen har fløyet,blir det mye bedre.mye bedre.
Jeg har opplevd dette utendørs langt fra folk der ville krefter bestemmer
sammen med folk jeg ((kjenner.))
Det vil nok si at vi har oppdaget sider ved hverandre,mørke ville sider
som ikke viser seg innendørs bak trygge gardiner og med lun peis.

Jeg har stått ute i faunaen og tydelig kjent at noe går inn i meg,energier svarte som en stjerneløs natt
men alene,gjør de meg inget vondt.
Når dette skjer sammen med folk er det som om disse energiene ikke liker andre mennesker
men vil ha meg for seg selv,for jeg går under opplæring av gadze,antar jeg
Og har oppgaven i å balansere energier
og når det blir kaos,blir åndene sinte.
noen ånder  prøver å gjøre sjamanen til en morder,så han havner bak lås og slå
men sjamanen står i sin kraft.han slår ikke.han kan banne å skrike,men han slår aldri.
Så lenge sjamanen er sin venn og har det godt i samvittigheten,kan ikke gand nå hans hjerte.
Om sjamanen slår,er det hans eget hjerte som mister slag.
en som vet  han ser også  og det han ser kan ikke gjemme seg bak ryggen men må møte sjamanens blikk
og ta et oppgjør der og da , ikke senere,en annen gang kanskje.
Av og til får jeg svarte innskytelser om at jeg vill møte ånder som skal teste kraften min.
og så skjer det,under en oppbygging over flere dager,akkurat som et uvær
og så braker det løs,som om det sto skrevet i stein.
Så jeg tenker mitt,at vi er alle agenter for værgudene,noen er agenter for sola,mens andre er agenter for mørke skyer og regn og torden
og så møtes vi,akkurat som på himmelen,for en eldgammel) duell.
det må være balanse,og balanse skapes med en kraft som ikke bryr seg om smådetaljer som den hyggelige stemningen,eller twist posen oppå  bordet.

Hygge Hilsen fro  elmetricitrisaderade

:moreevil: :razz: :exclaim: :lol: :lol: :sad2: :badgrin: :exclaim: :exclaim: :exclaim: :lol: :lol: :lol: 8) 8) 8) 8) :moreevil: :badgrin:
Anonymous
hei teleterkji  :)  og alle andre som ønsker svare  :wub:
ja jeg har opplevd lignende at det blir kaldt når vi har jobbet i healing sirklen med følelser av alle slag , fra a til å
etter å ha jobbet med sirklen i noen år nå, var tiden inne for en pause sånn jeg ser det skjer det så mye i vårt univers for tiden og i meg selv, dette har sikkert flere merket det siste.

den samme opplevelsen har jeg når det gjelder de mørke energier kommer til meg, de gjør meg ingen ting vondt
men det klør skikkelig i haka  ;)
jeg lar de ikke få ta plass i meg, men komeniserer med dem på min måte telepati,å da slipper alt, uten mørke ikke lys
ingen balanse, derfor alle disse prossessene vi må igjennom på godt å vondt hele følelsesprossesen, hvordan kjenne igjend det man møter,hvis man ikke har vært der,selvsagt er det snarveier men jeg liker litt pover  :)
det som er så flott er at det finnes så mange sanser,flere en vi aner de åpner seg i rallifart folkens,

må jo innrømme forde om jeg er vannmann som ikke redd for å bli sett så varmet dine ord kjære snille bast, vi trenger positivitet jeg tok det til mitt hjerte.

åndene tester ikke kraften min men de tuller med meg å gjemmer ting å det er selvsagt ikke lov  :P
men så hjelper de meg på mange andre måter å nå er tastaturet i gang så bær ut med meg  :P

En liten historie en mann kommer på døra små iritert å sier hjelmen til min sønn koster 600 kr å en annen far i klassen har fortalt at han så din sønn sykle hjem med den på hode,å det stolte han fuldt å helt på,
jeg spurte min sønn, nei mamma jeg har da vel ingen grunn til å ta hjelmen hans,
tilbake til faren med svaret, samtidig som jeg spurte har dere leita godt i klasse rommet, å ja ta ikke den flere har leita der, nå kjente jeg at nok var nok å før jeg tenkte meg om så sa jeg den kommer nok til rette i morgen,
dagen etter lå hjelmen i klasserommet enkelt å greit åndeværden er god å ha  :lol:
det er ikke noe som heter låste dører.
klem Gunn
GjenopprettetMedlem
det kan bli veldig, veldig kaldt
når lyset blåses ut
og nærværet sniker seg på
rommet blir fyllt av tung energi
den legges som en bør på hodet og skuldrene
og presser sjela
nedover
kanskje til og med ut av kroppen

man må holde seg fast på innsiden
utenfor fryser man fort ihjel
og forsvinner
i ett med mørket

utenfor kroppen mister man kontroll over kroppen
den kan begynne å skrike
nynne
skjelve
eller bli liggende helt, helt stille
fastfrosset
mens sjelen farer sin vei
Anonymous
hei ofela  :)
litt av en opplevelse det der , har ikke opplevd noe lignende ,
men jeg fikk lyst til å nevne ei venninde av meg som var alene på hytta,
to dager etter hverandre var det som en stor ja hva skal jeg si dott
pressa henne ned i senga, vi pratet ut om dette hun var ikke redd men det
var ubehagelig, dagen etter skulle hun ta et bilde ut av vinduet av århanan på tunet
da fikk hun en dytt i armen så bildet forflyttet seg, å på det så hun en skygge av et menneske,
når hun kom hjem fikk hun svaret på et tv program,
det handlet om en del av henne selv som hadde vert ute å reist som kom tilbake til henne men hun åpnet ikke for å slippe den inn igjend, derfor bled det ubehagelig,
bildet av skyggen bled vist henne på kamera var en kopi av et bilde som hennes sønn hadde malt av sin mor som hun hadde hjemme på veggen det er veldig mange ganger det er ting i oss selv vi blir redd.
har du fått svar på hva som skjer med deg ofela når dette skjer , er dette en del av deg selv eller er det noe som kommer utenfra ?
klem bast
GjenopprettetMedlem
Gidd å lyg
Nutch/CVS [Bot]
"dimi / hemer-ool":

har dere sett sinte sjamaner?
Hvis de er så uberegnelig kan de vare farlige i slike øyeblikk?
For den jeg snakker om sier ,at han kontrolerer ikke seg i slike øyeblikk.

Ikke bare sjamaner kan være farlig når de er sinte. Også vanlige mennesker kan det være. Det hendes at vanlige mennesker oppdager at de har sjamankrefter når de er sinte. Men de kan ikke styre kreftene da.
Vær forsiktig og hold deg til det du kan styre.

Men du skal vite også at litt av raseri i magen er en veldig, veldig god følelse!!!

Ha en god dag
Gåååja
GjenopprettetMedlem
Vel , for noen dager siden en man i fylla var sint og viftet med armene sine på en sjaman .

Dagen etter begge armene hans var knekt i en fylle oppgjør ,nå har han begge armene sine i gips og angrer på ,at han oppførte seg dårlig met en sjaman. Den samme sjamanen ga til denne manen mat og husly før i tiden.  :I