Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Idjagiedas, den nyeste cd`n til Mari Boine er bare helt stor. Personlig synes jeg at dette helt klart er den beste hun har gitt ut.
Var forøvrig på konsert på Rockefeller i Oslo med Mari Boine og fullt band 4. mai i år.
For en konsert og for noen musikere hun har med seg. Hele Rockefeller svingte og det var formelig så lukta ta granskog og måsa velta inn, og det hele blei egentlig en fantastisk reise.
Anbefaler på det varmeste å komme seg på konsert med henne hvis det er noen i nærheten av dere. Uforglemmelig.
Ei lita dame, med en stor stemme
Wolf
Francis [Bot]
Er så enig! Ei dame med fantastisk stemme og musikk!!
Man bokstavelig talt drar inn i en annen verden ved å høre på henne!

Francis [Bot]
Mari Boine skal forøvrig ha konsert på Hamarøy 3 august under Hamsun dagene for dem som er i det området og kunne tenke seg på konserten. Jeg SKAL iallefall!!
http://www.knuthamsun.no/hamsundagene2006.htmFrancis [Bot]
Det gjør jeg!!
Er det noen som vil være med, så si i fra!

Anonymous
Hun er en av mine stooore inspirasjoner. Fantastisk dame og fantastisk musikk. Håper hun kommer til Tromsø/troms nå også...

GjenopprettetMedlem
Trur faktisk j skar væra så gæærn at jeg tar bilen og drar

Anonymous
Takk for opplysninga, Stridshjelp!

(er ikke særlig oppdatert på verden der ute, nå for tida..)
Anonymous
Riddu, dit har jeg lyst til å dra, og især hvis Mari Boine skal synge der.
GjenopprettetMedlem
Jeg har også lyst til å dra på Riddu, men ingen i min familie eller mine venner skjønner poenget. Å reise alene vet jeg ikke om jeg gidder. Kanskje vi kan ha et lite treff der?? Er det noen fra Salten-området som skal dit?
Anonymous
Jeg er absolutt med på et treff der

Francis [Bot]
"WhiteOwl":
Jeg har også lyst til å dra på Riddu, men ingen i min familie eller mine venner skjønner poenget. Å reise alene vet jeg ikke om jeg gidder. Kanskje vi kan ha et lite treff der?? Er det noen fra Salten-området som skal dit?
Mulig jeg drar hvis jeg får mulighet... Har heller ingen å dra sammen med så et treff er jeg med på!

GjenopprettetMedlem
"Sister Drum":
Hun er en av mine stooore inspirasjoner. Fantastisk dame og fantastisk musikk. Håper hun kommer til Tromsø/troms nå også...

Hvis jeg forsto hennes sønn rett så vil hun opptre i forbindelse med en konferanse i tromsø i Juni... kan muligens sjekke ut dette nærmere...
CD anbefales på det aller varmeste! Hvem på sonen skal til Riddu?
Anonymous
aj aj - gjør det gjerne. Riddu blir trolig ikke noe av for meg i år. cd skal skaffes!