Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen.
Kommer med et forslag her.
Hva med å ha en egen side der man eventuellt kan,Gi bort eller selge?Kan være seg Bøker eller/musikk---Som man ikke leser eller lytter til,men som kan glede eventuelle andre.
Men det forutsetter jo at Moderator da godkjenner dette som en eventuell egen side på forumet.
Men jeg prøver meg alikevel

Har cd'n Menneskejerven som jeg kjøpte for en tid tilbake.Men ble ikke helt fortrolig med den musikken.Så om noen her inne har planer om eventuellt å kjøpe seg denne cd'n.Da kan du få den gratis av meg!Bare sende meg en,pm,Så sender jeg den til deg!
Er spilt 2 ganger.Men som sagt smaken til de forskjellige er jo delte når det gjelder musikk.
Hilsen Tara

Anonymous
En strålende ide

Jeg har foreksempel masse alternative bøker, som jeg vil selge rimelig/bytte bort/gi bort.
GjenopprettetMedlem
JA, jeg har mellom 50 og 100 CDer som bare ligger i gangen min. Har alltid brukt ufyselig mye penger på musikk. Har innimellom opprydninger hvor jeg fjerner det jeg ikke trenger lenger. Tidligere fikk man jo litt penger for disse på bruktmarkedet, men ikke så mye nå etter at MP3 har tatt mye over. Derfor ville det glede meg mer å gi de bort enn å selge de for nesten ingenting.
Hvis noen vil ha lager jeg en liste.
UlveMor
GjenopprettetMedlem
Hei Kolibri.
Jeg har alltid hatt en stor interesse for Alternative bøker!
Men har stort sett alltid leid på biblioteket.
Så eierskapet i min egen bokhylle av slike bøker er magert.
Så jeg kjøper gjerne bøker av deg.
Fra Tara