Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg ser jeg er sonehelt og syns det er unødvendig. Det er misvisende og tullete og jeg vil ha det fjernet. både stjerner og tittel.
takk
SEO Crawler
hehe!
skjønner deg godt, hvordan tror du "virtuell sjaman" føles

Anonymous
Igrunnen er jeg enig. Tidligere synes jeg det var bare morsomt, men nå som jeg nærmer meg virtuell sjaman IGJEN..
på bare tre-fire måneders tid

nesten pinlig...
GjenopprettetMedlem
Hvorfor slik reaksjon? Disse titlene er jo uten noen spesiell betydning, untatt for å vise hvor aktive medlemmene er.
At jeg blir kalt virituell sjaman, syns jeg er bare morsomt, tar jo ikke det høytidelig. Kanskje vi bør tenke at vi ikke skal ta allting
så høytidelig? Det er innholdet i temaene som er viktig, ikke at vi får på oss et nick.
Hilsen en som er stolt av å bli kalt *Virituell Sjaman*.....Det er vel antagelig det nærmeste jeg kommer å være sjaman noen gang...

Bing [Bot]
Vær hilset, virtuell sjaman! Jeg liker denne leken. Sonehelt høres fint ut for meg.

Anonymous
Ni vet, det finns dom som sitter och postar en massa tull-inlägg som ":)" och "va fint!" etc etc in absurdum KUN för att höja sin nivå i sitt eviga statusjag.
Det drabbar alla forum som kör med sånna här "titlar" och nivåer.
De finns inbyggda i forumen, varför vet jag inte, jag tycker dom är enormt onödiga, så det är ibland svårt att komma utenom dem. Kanske kan de kodas bort, keh? Jag vet int.
Mvh,
Thomas
Anonymous
Det er ingen big deal men kan jeg velge så velger jeg det bort. enkelt og greit
GjenopprettetMedlem
Njaa Trumman, er vel ikke helt enig med deg der. Jg har selv lagt inn slike tullball meldn...som

og *dette diktet var nydelig*...Og det er ikke for å høyne mine antall av innlegg, men for å vise at jeg har lest, viser interesse og hvor jeg ikke føler for å uttrykke noe annet en et ikon eller en liten setning.
Jeg liker selv å få respons på mine innleg....seøv om det bare er

eller

Anonymous
"trumman":
Ni vet, det finns dom som sitter och postar en massa tull-inlägg som ":)" och "va fint!" etc etc in absurdum KUN för att höja sin nivå i sitt eviga statusjag.
Thomas
Nei Trumman, jag vet inte at det fins dom.
Som en av de aller mest aktive her, med kommentarer både hist og her, så måtte jeg virkelig smile, for ikke å si le.

Det som du kaller tull-innlegg er for meg kommunikasjon, deltagelse. Jeg har problemer med å la være, selv om jeg har bestemt meg for å tone ned aktiviteten flere ganger.
(Akkurat dette har vi jo hatt en egen debatt om før, om jabbesonen.)
Som nevnt ovenfor, så har jeg med "gru" sett hvordan mine innlegg øker i antall med rasende fart.
Men det betyr ingenting fra eller til, det har sin sjarm også.
Har en liten mistanke om at du bare sier det for å provosere.

GjenopprettetMedlem

Hehe....
(278 sånne herre så er jeg sonehelt jeg også)

Anonymous
"Lazy":
Nei Trumman, jag vet inte at det fins dom.
Nå, man lär sig ngt nytt varje dag
"Lazy":
Det som du kaller tull-innlegg er for meg kommunikasjon, deltagelse.
Du kanske inte läste allt jag skrev, eller så har vi ännu ett nytt fall av norsk-svensk språkförvirring här.
Jag skrev om tullingar som skriver inlägg KUN för å få höjt statusen sin.. ergo = tull-inlegg. Inte om den djuplodade kommunikation som annars förekommer på forumet medlemmar emellan.
Mvh,
Thomas
FAST Enterprise [Crawler]
Ofte trengs det ikke så mange ord for å få sagt hva man føler, eller tenker.
Mange ganger syns jeg, noen innlegg er litt lange, men det er sikkert delte meninger om det og.
Kristine

Anonymous
Ja kjære Trumman, det kan nok være litt språkforvirring.

For jeg leser alltid alt, når jeg svarer på noe.
Selvsagt!
Anonymous
Du ska bara bråka du

Anonymous
Jag tar titulerandet och stärnorna med humor. Det är ju faktiskt lite löjligt/latterlig

Virituell sjaman vill jag då INTE vara - det visar bara på att jag har tillbringat för mycket tid vid datamaskinen... vilket jag antagligen också har...