Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg overførte et beløp som donasjon eller frivillig støttemedlemskap eller hva man vil kalle det til sjamansonens konto.

Det koster jo å ha dette forumet gående. Hvis man gir en slant en gang i blant, når man har muligheten? For å bidra til omkostningene. Hva synes dere?

Hvis dette forslaget er uønsket, bare slett det.

Hilsen Sonja
GjenopprettetMedlem
Støtter forslaget , susy .

Malaika
GjenopprettetMedlem
Jeg er med!  :biggrin:
Anonymous
I´m in.
Bing [Bot]
Godt forslag, men hvor fant du kontonummeret???  8)
Anonymous
ja - jeg brukte rett og slett det kontonummeret som er angitt på forsiden, under bøkene ...
fint at dere er med
GjenopprettetMedlem
Jepp! Godt forslag! Støtt forumet!  :eusa_clap:

Hva med å sette inn en liten notis på framsiden (under kontonummeret) om frivillig donasjon...?
Det skal ikke mange kronene til....Alle bekker små...
GjenopprettetMedlem
"susy guts":

Jeg overførte et beløp som donasjon eller frivillig støttemedlemskap eller hva man vil kalle det til sjamansonens konto.

Det koster jo å ha dette forumet gående. Hvis man gir en slant en gang i blant, når man har muligheten? For å bidra til omkostningene. Hva synes dere?

Det er ingen grunn til å stå med lua i hånden for videre drift av et slikt forum!

Forumet er bra, men har et stort potensiale som pr i dag ikke utnyttes og det ville glede meg å oftere se en proff webutvikler i sving.

Kanskje ville donasjoner/frivillige støttemedlemskap/medlemskap åpne for fremtidige løsninger vi ellers bare kunne drømme om...
Anonymous
dytter opp
Anonymous
oops, I did it again ...

synes at jeg bruker litt spalteplass
og takker for muligheten
og gjensidigheten

ser at det er kommet et forslag på forsiden også
GjenopprettetMedlem
Fortsett å dytt :moreevil: