Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Sþk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej  :icon_biggrin:

Kan vi ikke fÄ en kategori der hedder kunst?
Hvor vi kan lÊgge links ud, eller mÄske et billede, - til Êre for de der laver kunst, og til nydelse for os andre?
Hvis andre synes det er en god ide, sÄ skiv et indlÊg...

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Enig med Shamanen - kunst(hÄndtverk) er saker!

Lille Ulv
GjenopprettetMedlem
Ja, hvorfor ikke, kunst hÞre jo til det Ändelige....Har et bilde der kunstneren har virkelig fÄtt sjelen av modellen pÄ lerretet, mulig jeg setter  det her senere. MÄ fÞrst fotografere det, det henger pÄ veggen her :)
Anonymous
Det hÞres ut som en flott ide, jeg er med pÄ Ä stÞtte den.
GjenopprettetMedlem
Kjempeide, Shamanen :eusa_clap:n StĂžtter den :w00t:

alabast :icon_biggrin:
Anonymous
En flott ide. Jeg regner med at Ailo gi klarsignal ang sÄnt 8)
Anonymous
Fin idé, vil bare vÊre kjedelig og minne om kunstnernes rettigheter, hvilket betyr at det faktisk ikke er lov Ä drive og hente bilder rundt pÄ nettet, eller andre steder for bruk andre steder uten deres tillatelse.
(Jada, gledesdreper, jeg. Yrkesskade kanskje (som bibliotekar), dessuten er ikke jeg heller sÄ glad for at mine bilder havner rundt omkring uten min godkjennelse)
Men linker er jo helt ok i hvert fall.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej WhiteOwl  :icon_biggrin:

Ja copyrighten mÄ vi huske men det er tilladt at sÊtte link ind til de kunstere  :lol:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Sant, har ocksÄ fÄtt höra om att vi bryter mot copyrightlagen med vÄr Vise Bilde Ønske Bilde lek..... sÄ det spÞrs hur hÄrd Ailo vill vara med sÄnt, om vi kan ha det kvar eller ej.

Om vi kun ska lÀnka till kunst-sidor trenger vi ikke ett nytt forum, men kun en trÄd.
Anonymous
::)
Ja... Har nok tenkt pÄ den leken jeg ogsÄ.. Det er ikke lov det vi bedriver der, da mÄ vi i sÄ fall bare hente bilder som er til fri bruk, eller vÄre egne bilder.
Men, jeg har jo deltatt likevel da.. Som en del av min kamp mot snill-pike-syndromet..  :badgrin:
GjenopprettetMedlem
Som dere sier , sÄ  kan vi vel sette bilder som er lovlig Ä bruke? Og diskutere kunst, snakke om de store malere og om det hvordan vi tolker et maleri.

mvh Sandra
Francis [Bot]
Kjempe ide!  :eusa_dance:
Anonymous
Husk att detta Àr ett forum om sjamanisme - vis vi skall diskutere kunst borde det vara sjaman-lagd kunst syns eg. Mulighet for Ä disskutera Dali, Rembrant, MoliÚre etc finnes pÄ andra forum :)

Mvh,
ThomasamohT
GjenopprettetMedlem
Kan jo hende at de store kunstnere  ogsÄ har  formidlet det Ändelige via sin kunst. hvem vet ,kanskje til og med  de har hatt noe sjamanistisk i seg.. :icon_lol:
Anonymous
Ja, i sÄ fall ska vi givetvis samtala om det ocksÄ.

http://www.cheesebuerger.de/smiliegener ... 62/306.png[/img]
http://www.cheesebuerger.de/smiliegener ... 62/307.png[/img]

Mvh,
ThomasamohT
W3 [Sitesearch]
www.alexgrey.com :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Ka med Spirituell/shamanistisk Kunst & ,Kreative uttrykk? Mange arbeider i denne ` genren`,som ikke akkurat e linka til `Kunstrotte-racet`
Anonymous
alting har en stemme,hvis vi bare lytter....