Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Etter å ha prøvd å arrangere runekurs, finne noen som jeg kan lære av og melde meg inn i et runegilde som kun har fokus på egen kraft, har jeg bestemt meg heller for å danne en sirkel som har fokus på å bli kjent med runene. Det som trengs er mennesker til å delta i en sirkel 1,2 eller flere ganger i måneden. Hvis vi ikke blir så mange, kan vi være hos meg. Blir vi en del, blir vi nødt å finne et sted. Når været tillater, bør vi være ute. Runene er sterke der ute i den ville naturen.

Det kreves ikke noen ting av forkunnskap for å være med, ettersom hensikten med sirkelen er å bli kjent med runene og hvordan vi kan anvende dem til å gjøre forandringer i eget liv, og kanskje etterhvert til og med i det samfunnet vi bor i. Runene er utmerket til å bruke for å harmonisere seg selv med naturen og bringe balanse.

Måten vi kommer til å jobbe med runene på, blir opp til de som vil være med å bestemme. Jeg ser for meg å gjøre rune-yoga med utgangspunkt i rune-stillinger. Dette er ikke noen eldgammel metode, men den virker! Rune-galdrer mens vi står i stillingene for å opprette kontakt med runene føler jeg hører med og rune-meditasjoner og reiser. Men dette er bare forslag, og vi finner ut hvordan vi vil jobbe etterhvert som sirkelen utfolder seg.

Håper dette høres spennende og interessant og at de som vil tar kontakt med meg på pm.

Árs ok fridar
GjenopprettetMedlem
Takk, gjerne  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Gøtt!!! Gir det her en ukes tid, så tar jeg kontakt :)
GjenopprettetMedlem
kor går grensan til Midtgard? sånn reint bokstavelig i dette lainn...
øst,vest,sør eller nord?
ifht. easy going Runearbeid