Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I have developed my own rune ritual with the help of the spirits.

The 25 Runes are placed in a black bag with the symbol of Yggdrasil on the front.

The person who is asking for the Rune guidens is picking one Rune from the bag and just holds it to get the magic secret energy message from the Rune spirits in his soul. He then gives the Rune to me and I, with the help of the spirits, speaks the message of the Rune.

Peace and love
Anonymous
jeg kan ingenting om runene står for  :)
men jeg ser hva du mener  :respect:

jeg fikk lyst til å trekke et gudinne kort til deg å her kom det 3 hang sammen ut av viften  :wub:

Maat
Rettferdighet
denne sitvasjonen vil bli håntert på en rimlig og rettferdig måte.

Hvite Tara
sensivitet
du blir mer å mer sensitiv
unngå ubehagelige relasjoner, omgivelser,sitvuasjoner og kjemikalier.

Diana
yppersteprestinnen
du har guddomelig kunskap,og gjennom din spirituelle lære kan du hjelpe andre  :respect:
klem bast.
GjenopprettetMedlem
Hi Bast,

Thanks for thinking of me.

When I picked a Tarot card once I was with the gypsys I got the last card you picked for me.

I believe a fortune teller or a healer can use many tools for seeing what is happening.

Im going to pick a rune for you now Bast.

I picked BIORKA (björk), it symbolizes consideration, that you are a considerate person, and it shows that you will grow and develop like the tree. You will be very considerate to your friends and your relationships will grow. The rune looks like a B and carry a lot power and good connections to Mother Earth.

Peace and love my considerate fried.
Anonymous
Tusen Takk for at du trakk en Rune for meg,  :wub:
og forde det er første gang jeg har fått beskjed igjennom Runer  :respect:

Er det noe som står mitt hjerte nært så er det omtanke og kjælighet for andre  :wub:
og at jeg vil vokse og utvikle meg som et tre, og vokse i kapasitet til å gjøre det,(det sier jeg ja takk til)
er bærer av sterk kraft og er i god kontakt med moder jord.
ja Runen har talt veldig godt til meg  :wub:

fra en sjel til en annen  :respect:

peace and love my good friend.
klem bast.
GjenopprettetMedlem
Hi Bast,

I forgot to tell you that your rune is Friggs rune and Frigg will help you when you are being considerate.

Peace and love.
Anonymous
tusen takk vakker Forvandling  :wub:
jeg tar imot runens kraft å takker Frigg som hjelper meg, å takker for at det inregreres i mitt hjerte  :respect:
klem bast.