Har snakket med Renate og lest opp denne fullmånemeditasjonen som jeg skal ha på Tirsdag. og hun ba meg sende den til deg også. Så her kommer den..
Ps: du må bare feilsende mere til meg. hehehe
klems Lena
1. resne rommet, åpne sirkelen, rens deltagerne Forklar hva som skal skje.
2. alle holder hendene mens du (den som leder) ber denne bønnen
Jeg ber om at Moder Jord tar til seg den healingen vi i dag blir en kanal på.
Jeg ber om at alle kan gi det demses kanal kan bære.
jeg ber om skaperens beskyttelse i lys og kjærlighet.
Vi står her framfor deg i dag, vår skaper. Med en bønn om at du kan bruke oss som en kanal for og hjelpe vår Moder Jord gjennom den fasen hun er i nå.
Jeg ber om at vi alle vil bi brukt i ditt øyemed og slik det var ment for oss og gjøre.
Jeg ber om at vi blir akseptert slik vi er, på alle plan, i alle dimensjoner og på alle nivå vi har i oss.
La det skje!
Så begynner du og tromme
Første troming varer i ca 20 minutter dette er healing til moder jord.
Forklar først at når du begynner og tromme så ser de for seg at det kommer en søyle av lys og treffer dem på issen av hodet, og fyller dem opp med lys, når de er fylt opp med lys vil en søyle av lys gå fra demses hjerte til senter av rommet, her vil det danne seg en stor lys søyle med vår Moder Jord i midten. Mange kan oppleve og bli tiltrekt til en spesiel del av jorden, eller et spesielt tema, alt er rett. Moderjord vil trekke til seg vår healing, og vist Moderjord trenger akkurat kanalen din til noe spesielt, vil hun trekke deg til den plassen. stol på din intuisjon og la det bare skje, det er rett det som skjer.
Så slår du 4 avsluttningslag på trommen. og ber denne bønnen. Deltagerne sitter nå i kroppen sin søylen med lys i midten er oppløst, men søylen av lys til demses isse er fortsatt der, mens de andre sitter i stillhet så ber du denne bønnen høyt.
Jeg ber til vår himmelske skaper og ta oss vell i mot, vi søker vår kontakt med det guddommelige, med og bli i et med altet, ditt skaperverk. Slik at vi kan gå i ditt virke og gjøre godt for vår Moder Jord og alle skapninger som går i henne, på henne og i luften rundt henne.
Jeg ber om at du tar vare på oss, slik at alt går slik det er ment i lys og kjærlighet.
Vist de drømmer vi har, er til det beste for hver og en av oss, så hver så snill å vis oss hvordan vi kan oppnå den.
Hjelp oss til å nære denne drømmen, til å ha mot og være utholdende. Hvis denne drømmen ikke gangner meg og andre, så hvis meg en annen vei.
vi overgir denne begkymringen til deg, og ber deg fylle oss med fred.
Så er det 10 minutters tromming for healing til deltagerne, samt oppkoblint til altet.
Så er det 10 minutters stillhet.
4 * 4 avslutnings slag
vist du har synge bolle så passer det utrulig bra og la denne synge nå. la den synge en liten stund og si til dine deltagere at nå kan de strekke på sine ben, og åpne opp øynene.
Be alle deltagerne drikke et glass vann først og vist de føler seg uvell eller så etter denne meditasjonen så be dem komme til deg, slik at du kan jorde dem godt etterpå.
Her er den informasjonen jeg har om denne meditasjonen samt klokkeslettet. og dag.
FULLMÅNEMEDITASJON
Jeg tenkte at denne meditasjonen skal være for å øke samholdet mellom oss selv og eteren,
og samtidig som vi fokuserer på dette, er vi med på og skape godvilje i verden.
Jeg har en sterk tro på å følge felleskapet, og i felleksapet verden over
er dette Vannmannens fullmånemeditasjon.
Om Vannmannen - Verdenstjenerens tegn:
I "Stenbukken" kuliminerte strebenen etter å nå toppen. I denne måneden skal dens opparbeidede kunnskap benyttes til det beste for verden.
"Vannmannen" er Verdenstjenerens tegn. Symbolsk ser vi i stjernetegnet at Verdenstjeneren heller ut av sin krukke og gir til verden. Det han heller ut er det som slukker menneskets tørste. Det er ikke snakk om fysisk tørste, heller ikke personlighetens tørste etter stadig ny stimulans - men sjelens tørste.
Verdenstjeneren er bevisst at han er en del av en gruppe og ikke et individ. Han vet at han er en del av alt og at han derfor må bidra med sitt. I hans gruppebevissthet utfører han den tjeneste som hans opparbeidede erfaringer tilsier.
I Bibelen står det skrevet at Jesus Kristus ba sine disipler følge mannen med vannkrukken til stedet der de skulle holde påskemåltid (Lukas 22:7, Mark 14:). Rommet var i andre etasje. Under dette fellesmåltid vasket Kristus disipplenes føtter (Johannes 13:1-17).
Verdenstjeneren setter seg ikke høyt over andre, men er ydmyk i sine handlinger for fellesskapet.
For de som har nådd langt i sin utvikling er denne tjeneste, som utføres i gruppebevissthet, en permanent bevissthetstilstand, for oss andre er det et mål å strebe mot.
Jeg blir og legge denne inn på forumsiden min, i håp om at det er flere som vil danne grupper rundt om i landet og ta den samme meditasjonen sammens med oss.
Samlet er vi sterk.
Gå i fred og harmoni
Må den store ånd være med deg