Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem

noen der ute ? som kan hjelpe meg

Jeg skal på kurs den 13-14 mai og dette er et kurs som går over 1 1/2 år..... hva kan jeg gjøre ? noen forslag på ritualer som jeg kan utføre før reise, og før kursstart ?
Jeg har tromme og den liker jeg godt å bruke så den kan være med i ritualet....

jeg håper at det noe som kan hjelpe meg med dette.
Vel da ønsker jeg dere en god dag.
W3 [Sitesearch]
Vel du kan leve sundt uken før du skal på kurs
Holde deg borte fra tung mat (okse , svin ol)
Drikke mindre brus og snop
Holde deg borte fra alkohol/piller
Avhold fra sex
Ellers vil jeg anbefale å tromme og meditere så mye du kan
Gjerne være litt ute i naturen
GjenopprettetMedlem
"nnnnnzzz":
Avhold fra sex
Sorry, den her går ikke jeg for. Sex styrker fokus, men det er kanskje andre grunner til avholdenhet - tradisjon kanskje ...
Ellers er jo de fleste rådene her sunne, vettige leveregler som burde praktiseres daglig.
hilsen kariw
Nutch/CVS [Bot]
Gi deg selv en presang: Nok tid til å avklare intensjonen du har.
Ha et godt kurs
Gåååja
GjenopprettetMedlem
Kansje du må gi slipp på gamle sannheter for å la nye komme...
Ha et åpent sinn på kurset og fordøy ting før det evt forkastes,
men ikke forkast på selve kurset.
Gå først i deg selv om det er noe du reagerer stert på -med motstand...
Stol på og
tillat at det beste skjer og la det være din sannhet.
Å være innstilt på å motta den lærdom som er riktig for deg er den beste forberedelse.
GjenopprettetMedlem
Det er slett ikke sikkert at du trenger å forberede deg på sjamankurset! Selv har jeg gang på gang opplevd at jeg BLIR forberedt! Mye skjer med meg følelsesmessig og prosessmessig før og etter sånne kurs, enten jeg vil det eller ikke. For eksempel kan livet føles som en berg- og dalbane - alt er bare elendighet. Men det kommer vel frem det som skal jobbes med på det spesielle kurset. Jeg tror kanskje dette er energiarbeid, eller at hjelpere og kraftdyr jobber med en.
Spesielt gjelder dette i forbindelse med korte separate kurs, men det kan selvfølgelig være noe annet når det gjelder kurs av lengre varighet. Men man får vel lekser også?
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Til et kurs på 1 1/2 år.....La meg nå se....Jo, tannbørste, rene truser og kondomer....
Tenker at du vet hva du trenger og har gjort det du kan... Det er kort tid til du reiser, men jeg vet hvor noen ørner sover og steller fjærene. Er det riktig at du skal ha en nå, så kommer den til deg i tide...Om ikke fra meg, så muligens fra annet uventet hold.