Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Verdenstromma sendes til alle som melder seg som deltagere og forplikter seg til å holde
en seremoni for Moder Jord - svarer wolf enkelt på mitt spørsmål vedr. deltakelse i theworlddrum prosjektet
Personlig synes jeg det ville være en utmerket anledning til å samle lokale krefter og gjøre det beste ut av denne muligheten.
Jeg føler meg ikke på noen måte som noen seremonileder men vil svært gjerne bidra så godt jeg kan og håper at denne tråden også vil kunne bidra til at andre griper tak i muligheten prosjektet gir.
Anonymous
Jeg er heller ingen ledertype, men sammen får vi det til...jeg føler at dette blir veldig bra!

GjenopprettetMedlem
Sammen er vi sterke,selv på avstand

Anonymous
Selve seremonien skal vi nok få til, jeg har gjort det før.
Men jeg er heller ingen ledertype, og det sentrale er jo å finne egnet sted og få samlet folk.
Den organisatoriske biten, noen må ta ansvar for den.
Hvordan bestemmes tidspunktet, er det først til mølla, eller samkjøres det geografisk på noe vis?
Kjenner dette gjør meg gira!

Yihaaa!!
Anonymous
Jeg skal på alternativmessa i Tromsø neste helg, fredags ettermiddag og lørdag. Hvis noen av dere skal dit, kan vi vel møtes da og prates om bl.a dette?
Bli kjent med hverandre...
GjenopprettetMedlem
hvor bor dere alle?????????? det e da bare å si sted, så finne noe i midtten for alle??????????? kansje d e løsninga, kan ta sermonien. har lang erfaring. m div sermonier
med fred å lys i deres hjerter.
ha en fin natt
namaste
GjenopprettetMedlem
Er åpen for alle løsninger her, men vi må være tålmodige det er ikke sikkert tromma kommer hit nord først. Det er godt mulig den skal ett annet sted først... Men at den kommer ja. Det er ganske mange invitasjoner til den allerede fra hele verden.
GjenopprettetMedlem
Da slænge æ ut et aldri så lite Jiiiihaaa æ også.... JIIIIIHAAAA!
Så tenke æ at neste spørsmål naturlig nok e om vi skal forsøke å få dette tell før tromma reise utenlands eller, om vi har en mer laidback holdning?
Kan jo uansett ikkje se nåkka grunn tell at ikkje tromma skulle komme denne veien seinere, selv om den har vært i distriket før....
GjenopprettetMedlem
vet d men d å planlegg å finne løsninger kan tilrettelegges. det er i alle fall en mektig tromme,
Anonymous
God ide dette.
Ser ikke bort fra at hvis trommen kommer til tromsø, at jeg kan reise dit og være med på seremonien

GjenopprettetMedlem
Er som sagt med hvis det passer slik med tid og dato (+ at jeg får lov tell å dra fra kjærringa

)
Bor 3 tima unna med hurtigbåt og drar gjerne ut på tur.
For min del så må tromma gjerne dra litt på "sigthseeing" rundt omkring å lukte på mennesker i forskjellige deler av verden før den returnerer til nordkalotten.
Vår tur vil uansett komme, enten det er nå eller senere.
Varme tanker
GjenopprettetMedlem
Postet denne under worlddrum men gjentar den her.
Jeg deltar gjerne i en seremoni i Tromsø, men ikke som leder eller seremonimester. Dette gjør jeg fordi, jeg ville ikke gitt fra meg stafettpinnen videre ved å ta iniativ til en seremoni i tromsø. Min visjon er ment å knytte mennesker sammen ikke dreie seg rundt noen få, da vil den ikke vokse. Derfor må noen andre ta iniativ og melde seg via siden slik som alle andre. Det trenger ikke være noe stort. Men gjerne i det offentlige rom
GjenopprettetMedlem
Få beskjed når det blir

GjenopprettetMedlem
Heia ørnen, skal si fra så snart vi har ting klart. Siden ingen av oss er profesjonelle på dette lærer vi av veien. Forhåpentligvis vil prosjektet gå inn i fastere former i 07. Kommer du opp om det passer? Forresten får du veldig gode tilbakemeldinger på kursene dine :-)