Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Flott rituale du lagde,Shri! :respect:
Til Cenobit; tenker på deg. Hugs orda "alt er bra".Det er den beste gåva når ein står att.
Det er noko å tenke på,for oss alle..å leve i kjærleghet.
GjenopprettetMedlem
Da jeg besøkte min mor på sykehuset mandag var hun svært svak, jeg var ikke i tvil om at beskjeden om at det no kun dreide seg om dager var riktig, roen i leiligheten hennes støttet også dette, eller var det kanskje det vakre ritualet som faktisk hadde den nødvendige kraft til at alt føltes bra - slik det skulle være.

Dagen etter fikk jeg vite at hun ved en feiltakelse ikke var tilkoplet oksygen tilførselen på det tidspunkt da jeg hadde vært der dagen før og en lege hadde vært innom og antydet at hun skulle skrives ut, denne legen stillte seg uforstående til beskjeden hun hadde fått etter undersøkelsen ved innleggelsen.

Vi forsøkte å få til et møte for å få klarhet i hva som var de faktiske forhold, men rakk ikke dette før hun ble utskrevet. Jeg vil tro at noe av grunnen til at min mor aksepterte utskrivelsen var at hun ikke følte seg komfortabel med de "tabbene" som ble begått og at hun var sikker på å finne bedre ro og trygghet hjemme - jeg var jo der...

Vel jeg er her fortsatt og det er bra, det helsepersonell som er innom her skiftes ofte ut og jeg har ikke følelsen av at de ser den negative utviklingen og om de ser så virker det ikke som om de klarer å vidreformidle dette i rapportene sine. Min mor er sliten, det tar på med inntil seks lekkasjer pr døgn fra den utlagte tarmen og det antall smertestillende tabelletter legen foreskrev pr dag har vist seg å ikke være tilsterkkelig. I tillegg har hun store skjelvinger i kroppen slik at det er få praktiske ting hun nå mestrer alene. Vi er enige om å nyte dagene så godt vi kan i små, men hyppige posjoner. Alle forberedelser/tiltak er gjort så langt det lar seg gjøre.

På bunnlinjen han jeg bare gjenta; alt er bra

Takker igjen til dere alle som har bidratt og takk for mange gode pm

Lys og kjærlighet

klem - ceno

PS: Nett tilkoplingen min er (heldigvis) noe mer ustabil/ute av balanse enn jeg og det må jeg bare leve med... DS.
GjenopprettetMedlem
Fortsetter å sende lys og varme tanker.

:wub:
GjenopprettetMedlem
Et vakkert rituale Shri! Takk for denne innsikten i ditt hjerte!

Cenovenn.....jeg vil også formidle mine tanker og varme til dere!

En stor varm klem fra Silva!
GjenopprettetMedlem
Fortsetter med å sende lys. 

Klem  :wub:
GjenopprettetMedlem
Tenker på dere begge. Klem