Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
...er det noen som vet om det liker noen form for symbol-leksikon på internett ?

Anonymous
Hva slags symbol-leksikon er du ute etter?? Litt mer spesifikt, sånn at jeg kan surfe og google meg litt rundt i denne fantastiske internettverden..

Anonymous
"Geronimo":
...er det noen som vet om det liker noen form for symbol-leksikon på internett ? :icon_rolleyes:
Jeg veit ikke noe om hva de tilbyr på internet, men du kan jo få bli med hjem til meg å se på symbol-leksikonet mitt

GjenopprettetMedlem
Dette er det største på Internett regner jeg med, men det er mange mindre spesielle leksika (f. eks. religiøse symboler). Hva er du ute etter?
http://www.symbols.com/GjenopprettetMedlem
"nn":
Jeg veit ikke noe om hva de tilbyr på internet, men du kan jo få bli med hjem til meg å se på symbol-leksikonet mitt
...hehehe

...tusen takk for tilbudet...
GjenopprettetMedlem
"Englemor":
Hva slags symbol-leksikon er du ute etter?? Litt mer spesifikt, sånn at jeg kan surfe og google meg litt rundt i denne fantastiske internettverden..

...symboler som kan dukke opp i trommereiser (el. drømmer), om kraftdyr etc...fikk f.eks ned et hvitt kors på en trommereise her om dagen og jeg er en person som nok ikke blir oppfattet som å være spesielt kristen (tror på en allmektig gud men ikke innen en av alle de begrensende religionene...)...internettverden er helt klart fantastisk men jeg hadde problem med å finne noe i forbindelse med ("sjamanistiske") symboler. Fant noen bøker jeg har bestilt men sliter med å vente til de dukker opp i postkassen