Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Under ei trommereise for noen dager siden kom det opp så veldig sterkt et hjerte av gull, sånn ala smykke, men mye større. Det hang på en slags "stolpe", også av samme materiale. Noen som har litt peiling på hva dette kan bety, eller i det minste har et forslag?

GjenopprettetMedlem
Jeg hadde også en lignende opplevelse, der jeg ut av sammenheng så ett hjerte av gull under reise. Dette gav ingen mening på denne reisen, men da jeg på en senere reise møtte meg selv som barn, så kunne jeg hente frem hjerte og gi det til meg selv som barn, som en slags liten sjelehenting til meg selv.
Hva stolpen som ditt hjerte hang på kan symbolisere vet jeg ikke. Men det kan jo være enten at det er forankret i noe, enten på godt eller vondt. Sporet til hva dette kan være, kan jo ligge i at det var av samme materiale som hjertet. Dette kan kanskje røpe hvor denne biten ligger, eller hvor den skal plasseres ?
Uansett, så for meg så virker det som dette hjerte er en gave til deg, velg å ta imot

Varme tanker
GjenopprettetMedlem
Du har sett det "golden heart" det er det spirituelle hjertet.
Det er det som vi alle skal finne i oss selv, det er ikke det fysiske hjertet som pumper blodet rundt i oss.
The golden heart er der den rene kjærligheten befinner seg
Samin

GjenopprettetMedlem
Takker for svar til dere begge to. "Stolpen" som det hang på var høy, og av den typen som vi tengnet sånn "hangman" på når vi gikk på skolen. Den var ganske høy, og av det tolker jeg at det er litt fram i tid. Så det er tydelig at det er noe godt i vente, har fått forvarsel om det flere ganger tidligere. Men dette er ett av de fineste syn jeg har hatt, fordi det gir meg håp for fremtiden.
Samin, ser at du er satt opp på foredrag i Kristiansund 11. januar. Har tenkt meg dit jeg, så fremst jeg får barnevakt da. Og det tror jeg at jeg gjør. Men vil gjerne ha full pakke da. Noe sa meg at jeg skulle snakke med deg i Molde i august, men da overhørte jeg det. Kommer ikke til å gjøre det denne gangen
Varme tanker fra Laila

GjenopprettetMedlem
Gull har helbredende effekt!

GjenopprettetMedlem
Åhhh.. det virket som et heeerlig tegn, Alias! Gled deg!