Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg har sett mange øyne for det indre. Skumle, fæle, vennlige, snille øyne. Dyreøyne, menneskeøyne. Det har vært vanlige størrelse på de øynene.
Det har på en måte forandret seg, tror jeg. Fordi nå i det siste, har det dukket opp et stort blått øye. Det dekker nesten hele synsfeltet mitt. Det øyet ser rolig på meg, nøytralt. Avventende på en måte. Det er kun dette ene øyet. Tja, hva kan det symbolisere? (ta meg en tur til psykiater kanskje?  :w00t:  :razz:)
Anonymous
Så spennende Fønix. Jeg tenker umiddelbart på Det Ene Øyet. Guds øye. Det som ser alt, vet alt.  :eusa_pray:
Anonymous
Det vaer noen her på sonen, for noen måned siden, som også såg öyer og fikk mange svar om det.
Jeg husker det, då jeg hade en periode med öyen. De kom så fort jeg stengde öynene.

Silva var det:
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... pic=4547.0
GjenopprettetMedlem
IMO

As Lazy Gracey said "Det Ene Øyet. Guds øye" AKA The Sun, The Eye of Heaven, Eye of Ra, Eye of Horus. The eye fits in well with the story/symbolism in the vision you describe in your post "Sterke hender som ville vondt" in the "Sjamanerfaringer" section. The eye most likely symbolizes that which the dead guy in your vision represents, the male principle. It seeks you out. It stands for consciousness and individuation.

Villbjørn Ulvberg
Anonymous
Tusen takk for svar og spesielt takk til Villbjørn, det du sier er noe jeg kan ta videre med meg  :wub:
Det er bare det at  :icon_redface: :icon_redface: Jeg er ikke så god i engelsk, kan forstå i grove trekk. Det du sier her, kan jeg forstå. Jeg forstod litt av det du sa på den reisen min, men ikke alt  :icon_redface:
GjenopprettetMedlem
Odin ,den altsjåande skaldegud og sjaman,er der sjå deg,fordi du kan skrive,tala med gudestemmar. Slikt likar han og vil bruka deg som si fjerde hand.

If you build it,they will come!!!  (frå ein Kevin Costner film)

:respect: