Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Kan det være sånn at den ubevisste delen av hjernen vår fungerer uten hjelp (eller innblanding) fra bevisstheten vår, eller kroppen?
De fleste drømmer, og kanskje er det sånn vi kan løse problemer?
Vi kan få glimt av framtiden, av fortiden-kanskje andre liv- om det er noe vi henger fast i, det kan være gamle mønster, eller redsler osv.

Når vi snakker om sanser er det dom oftest de 5 "vanlige" som blir nevnt: syn, hørsel, lukt, smak og følelse.
Hvorfor er det sånn?
For i tillegg har vi jo den 6 sans, eller ESP som nok er det forskerne liker å kalle den 6. sans.
ESP begrepet omfatter det å ta i mot informasjon, der man tilsynelatende ikke bruker de fem vanlige sanser.
Det inngår i samme kategori som å ha forutanelser og telepati.

Deja vu er det mange som har opplevd. Det kan skje i dagliglivet, og du får en følelse av å ha opplevd situasjonen før, selv om at du vet det ikke har skjedd.
Skjer det for at vi har levd livet før, eller oppfatter hjernen det ett lite øyeblikk før vår bevissthet gjør det?
Og dermed blir det oppfattet som minner når det når bevisstheten?

Dette er ett stort og spennende tema. Og kanskje er det best at vi ikke vet alt?
Og kanskje skal vi utvikle våre telepatiske evner på ett helt annet plan?
SEO Crawler
Eg snakka nettopp med en venn
og da slo det meg at
om to generasjona
har så godt som alle en
bestefar ala Snåsakaillen

en mann med varme hender som ser

:eusa_pray: )

http://www.byensnaeringsliv.no/bn/artikler.php?sokres=1&artid=2577
GjenopprettetMedlem
Jaja, torstein, om to generasjona? Da blir vel du sjøl den bestefaren ala snåsakallen?  :P

Mvh Stridshjelp
Anonymous
ja sinnets makt er et stort spennende tema White flame women !
ja sånn jeg ser det er telepati på mange plan
før trodde jeg det bare kom inn som en tanke
så begynner man å se folk prater til deg, så viser det seg det er deres tanker, det er litt heavy synes jeg
av den grunn at man kan ikke se noen forskjeld på dette når frekvensen slår til  ;)
så har vi den delen at vi bare vet
så har vi den delen hvor man flyr rundt seg selv å ikke vet hvorfor innlegg (tyven som rusla hjem)
så har vi den delen at man våkner om morgenen å har fått beskjed om noe som skal skje, denne dagen, å det skjer
osv osv

når jeg jobber med healing ber jeg om å kun få de opplysninger som klienten trenger, pga at jeg ønsker at alle skal ha sitt private jeg, for seg selv jeg går aldri inn på menneske, jobber på sjeleplanet å derfor kommer det ord å setninger som jeg ikke forstår men det gjør den som tar imot å dette takker jeg for, forde det føles riktig for meg.
når det gjelder meg selv er jeg ikke redd for at andre skal se meg, heia heia her er jeg  :lol:  :eusa_dance:      klem bast  :wub: 
sender ballen videre sinnets makt.

Anonymous
Ballen ruller Sinnets makt  :w00t: