Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen. Dette er mitt første innlegg her.
Jeg ble kjent med sjamanisme gjennom boka "Shaman - En rituell innvielse" av Arthur Sørenssen,
den beskriver hans en måned langt sjamankurs på Esalen i USA. Jeg syns han beskriver kraftdyr og trommereiser
på en veldig forståelig måte, i forhold til nesten all annen litteratur jeg har lest om emnet.
Jeg fant ikke et ord om den boka på disse sidene og lurer på om det er noen spesiell grunn til at den ikke er nevnt her.
Den er jo skrevet av en nordmann til og med.
Noen her som har lest den?
Korund
Anonymous
Hei Korund

velkommen hit.
Takk for tips av den boka, den skal jeg gå og se om jeg finner tak i.
Jeg har aldri hørt om han før, er det lenge siden han kom ut med den boka?
GjenopprettetMedlem
Hei Korund.
Det at boka ikke er nevnt inne her, kan jo bety at ingen av oss har hørt om den...

eller at de som har lest den ikke har kommet så langt at de har fått nevnt den. Noen må jo være den første, denne gangen var det deg

Takk for tipset, nå skal jeg sjekke om de har den på biblioteket.
Hilsen Inger Lise.
Anonymous
Jeg har lest denne boka, og vært på jakt etter den i flere år. Skulle gjerne hatt den i samlingen min, for den vil jeg lese omatt. Jeg fant den på biblioteket i Trondheim i sin tid.
Hvilket vel vil si at jeg anbefaler boka

W3 [Sitesearch]
har lest den boka
godt skrevet , kan anbefales

GjenopprettetMedlem
Ja boka er ganske gammel. Utgitt i 1988.
Jeg fant boka igjenglemt i en idrettshall for mange år siden, leste den, og sendte den
til det biblioteket som eide den
Har siden kjøpt den. Skrev direkte til forlaget, for den fantes ikke på bokhandelen.