Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Francis [Bot]
Ailo Gaup har gitt ut "natten mellom dagene" og "trommereisen" to bøker som virkelig falt i smak hos meg! Kan virkelig anbefales på det sterkeste!
WiseNut [Bot]
Jeg synes også Ailo skriver bra. Har du lest "Sjamansonen", da? den er veldig bra!
Francis [Bot]
Jada jeg har lest "sjamansonen". Synes Ailo er dyktig til å skrive!  :respect:
Anonymous
Jeg her på jakt etter Joiken og kniven - har noen denne?
Forøvrig har jeg nettopp lest I Stallos natt og Under dobbel stjernehimmel, samt er midtveis i Natten mellom dagene. Trommereisen skal kunne skaffes fra mitt Bibliotek, så den har jeg tilgode til etter Jul. Utrolig billedskapende fortellerevne i samtlige bøker. Videre kan Sjamansonen sterkt anbefales som "lærebok". Har lest den to ganger, det er mye informasjon egnet for videre studier, samlet i en og samme bok.
GjenopprettetMedlem
Anced: Har du prøvd å søke etter Joiken og kninven på antikvariat.net? Jeg så den til salgs der for ikke så lenge siden. Under dobbel stjernehimmel er veldig bra, den viser på en måte frem mot Trommereisen og Natten mellom dagene på en måte, synes jeg. Men jeg skulle også ønske Ailo fikk tid til engang å skrive en oppfølger til Natten mellom dagene. Den burde bli en fulltreffer! :eusa_dance:
Anonymous
Takker hjerteligst Landstrykeren. Den er herved bestilt. Når det gjelder en oppfølger til Natten mellom dagene, så er jeg helt enig. La oss håpe.