Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei
Denne boka er å anbefale hvis du vil lære mer om medisinplanten Ayahuasca og om sjamanisme fra Amazonas`regnskog..
Den er også miljøvennlig da du kan få den som ebook

Du finner den her:
http://rebekita.com/
Inger Lise
Anonymous
Jeg også anbefaler den på det sterkeste. Mektig bok. Så autentisk og flott ang hennes erfaringer.

Flere av disse vise ordene kommer fra denne boka - fra han Don Juanito - hennes sjamanlærer i Amazonas - Iquitos Peru:
http://sjaman.com/forum/index.php?topic=1265.0Anonymous
Hi David
Thanks for helping to spread the words and messages of the shaman...
Wishing you and your family a peaceful, harmonious, magical and abundant
2006 and looking forward to meeting you sometime in the new year.
Love, Peace and Blessings
Rebekita
Hun ønsker å komme til Norge for å ha sjamanistisk workshop en gang i Juli. Så det er sjanser for at hun kommer til Norge.

Anonymous
Boka hennes kan bli oversatt til norsk(en fin introduksjons bok ang Ayahuasca-seremonier - erfaringer). Det får Ailo avgjøre når han låner boka av meg

. Jeg håper det vil gå i orden. Vi trenger flere bøker på norsk ang dette. Eller hva?
Akkurat nå ser det ut til at hun kommer til Norge i Juli og skal ha foredrag om Ayahuasca-erfaringene sine mm og ha work shop. Så det vil komme mer detaljert info etterhvert.
SEO Crawler
ser spennende ut det der!
gratis e-bok (på engelsk) hvis du tipser 5 venner.
transformative reiser og historier har en innebygd verdi, fortellinger som er mer en bare fortellinger...trigger noe..
skal sjekke den ut!
GjenopprettetMedlem
Ja
Og en ting til å ha i minne med denne boka.. Det hele er sett fra ett kvinneperspektiv
Leser ei anna bok nå, der en mann går sin vei sammen med diverse enteogener.. Det er forskjell i åssen de oppfatter det som skjer. De legger vekt på litt forskjellige ting.
Spennende.
Anonymous
"Inger Lise":
Ja 
Og en ting til å ha i minne med denne boka.. Det hele er sett fra ett kvinneperspektiv 
Leser ei anna bok nå, der en mann går sin vei sammen med diverse enteogener.. Det er forskjell i åssen de oppfatter det som skjer. De legger vekt på litt forskjellige ting.
Spennende.
Hvilken bok er det du leser der og hvilke forskjeller kan du si er mellom Rebekita og hans tanker og følelser?