Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Boka tilAlberto Villoldo:Sjaman,Healer,Vismann,er bare så bra.Les den
Anonymous
Har lest både Sjelehenting og Sjaman, healer, Vismann av Villoldo. Anbefaler dere å lese Sjelehenting tilslutt, da Sjaman, Healer og Vismann sitter med basisinformasjon. Men jeg håper at slike ferskinger som meg selv ikke prøver seg på enkelte av de prosessene som er beskrevet i Sjaman, Healer og Vismann. Mange av de prosessene er beregnet på de som er viderekomne. Og for å være ærlig, så synes jeg at Villoldo kunne ha latt være å gjengi bla hvordan man skal utføre eksorsisme.
Men Sjelehenting er ei fantastisk bok som gjør noe med underbevisstheten din, selv om du ikke er så kjapp at du har begynt med de ulike prosessene enda...

(Noe som heter træg trønder shjø.... )
Nu vell....

GjenopprettetMedlem
Sjelehenting må leses først,for å få helhetligg bildet av stoffet.Vil ikke anbefale å gjøre ting fra boka hvis man er fersk,uten å ha med seg noen med erfaring.

GjenopprettetMedlem
Denne boka har jeg også lest for litt siden, og det var ei svært bra bok. Til tross for at jeg ikke har starta å praktisere noe av det han skriver om. Men kanskje etterhvert, som både ørnen og Englemor skriver, så er det mer for viderekommere. Men å lese boka kan de fleste som bare er interessert i emnet gjøre, det er mye å lære fra Inkaene.
Her står det litt om inkamedisin:
http://www.inkamedisin.com/default.asp? ... RGIMEDISIN