Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Bare må få anbefale en bok før jeg går og legger meg (jada, vet at det er sent).

"Hjertets stemme" av Priscilla Cogan.

Kjærlighetshistorien om den hvite psykologen Meggie O`Connor og lakota-indianeren Hawk gir et fascinerende innblikk i en verden der åndene snakker og livet går i sirkel, der mann og kvinne er to deler av et hele og dyrene lærer menneskene om ofringens sanne natur - fordi all skapelse er ett og i balanse.

En sjarmerende og underholdende roman om lidenskap og selverkjennelse, med et avslørende blikk på de nordamerikanske indianernes trossystemer og åndelighet.

Det var en nytelse å lese denne boken ... :wub:
Anonymous
Takk for tips! :)
GjenopprettetMedlem
JA! den har jeg også lest en gang...en slik bok man ikke klarer å legge fra seg. Nydelig kjærlighetshistorie med visdom. Den er en fortsettelse av "Winonas visdom" av samme forfatter. Den handler om den samme psykologen. Hun får en gammel, sær og helt fantastisk artig indianerviskvinne som pasient.
Gjett hvem som blir helbredet?  :w00t: :lol: :wub: Kjempefine bøker.

UlveMor
Anonymous
JA - den har jeg lest, veldig bra! :icon_biggrin: Må visst finne tilbake disse gamle bøkene, har jo glemt alt i hop, jo.
GjenopprettetMedlem
Jepp........sier meg enig.........begge bøkene er virkelig verdt å lese!
Mye varme og visdom i disse bøkene  :)
Og en fin påminnelse om å huske på å se helheten i livet.
Anonymous
Fant denne tråden idag... og hade jeg sett den för, hade jeg väl skrevet om Priscilla Cogans 3:e bok om Meggie O'Connor här, men nu ligger information og spörsmål i et eget tråd, som heter  "Priscilla Cogan"