Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
jeg vil anbefale alle å lese boken vinden er min mor  av bearhart, finnes på norsk.
en veldig go bok om en sjaman og hans tenkemåte. en oppvekker for mange
namaste
GjenopprettetMedlem
Har bestilt den nå, kostet kr. 49 på Energica :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Takk så meget for tipset!

Eg skal sannelig bestille den...  :wub:
GjenopprettetMedlem
Denne boka skal jeg kjøpe tror jeg. Tusen takk for tipset!  :icon_rolleyes:
GjenopprettetMedlem
Har lest den, kommer til å lese den flere ganger. Anbefales på det aller sterkeste  :wub:
Anonymous
Jeg har nylig lest boken, og den var virkelig flott.  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Har lest boka. Og jeg gråt  :icon_redface:  For et utrolig godt menneske  :wub:
Hadde gåsehud fra første til siste side.. Og det er akkurat sånn jeg skulle ønske jeg kunne leve.. Og for en herlig tilknyttnig til moder jord. Det er det beste jeg har lest, enkelt og greit..

Han lever jo ennå, og har vist en slektning(nevø) eller noe, ikke sikker. Som reise rundt litt å holde foredrag osv, og holdes leirer og turer til usa, der man får måte han slektningen, å folk fra stammen til bear heart..Mulig man får måte bear heart selv?? vet ikke. Men for en personlighet..  Sjamanen Ulf Dorrman "sorte sol" fra trøndelag en plass var med og arrangerte en sånn tur i sommer.  Fikk informasjon på alternativ messen i ålesund i vår.. Har vært på noen trommereiser med soerte sol. En god mann  :respect: 
Og  :wub: kjærlighet og godhet til bear heart  :respect:  :respect:

klem hans
GjenopprettetMedlem
Jeg har den og har tenkt å lese den, men er ikke kommet så langt enda.
GjenopprettetMedlem
Les, bare gled deg og les  :eusa_dance:  Det er den herligste :wub: boken jeg har lest. Bear Heart er et fantastisk menneske. Det er vi jo alle :-) Men han er virkelig noe for seg selv. Rett igjennom god og full av  :wub: 

Kjærlighet og gode energier til dere alle og til Bear heart :respect:

Hans