Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
hei alle kjente og ukjente her på sonen, idag fikk jeg en strålende nyhet jeg vil dele med alle her og kan ikke finne et bedre sted enn denne forumposten. fra august i fjor til februar i år har jeg skrevet et manuskript på 170 sider i håp om at et forlag ville ha det. og idag kom gladnyheten..... forlaget norske bøker har bestemt seg for å gi ut MIN bok.  :) :) :)

boka heter Tordenklo og er ren fiksjon, fantasy sjanger med masse trolldom. et lite hint til alle som er interessert i slike noveller, hehe.. ( må jo prøve å promotere den litt)

men vet desverre ikke når den kommer ut ennå da. måtte bare dele den store nyheten med dere på sonen :)
Anonymous
Så fantastisk flott å høre  :eusa_dance: :eusa_dance: :biggrin:
GjenopprettetMedlem
:eusa_clap:
Gratulerer tigerseye - gleder meg til å lese. Det er så flott og fantastisk godt når det som skrives blir antatt. Takk for at du deler.

RITA
Anonymous
Gratulerer! Det er jo kjempeartig. :eusa_clap: :biggrin:
GjenopprettetMedlem
:w00t: Så flott.....Så kjempeflott.... :w00t:

Gratulerer sååå mye!  :wub:
Anonymous
Åh så bra  :eusa_clap: gratulerer så mye og lykke til Tigerøye!  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
takk for alle gratulasjoner :) dere er flotte folk alle sammen :)
er en rar følelse jeg ikke har følt før, følelsen av at om kun et par måneder har jeg et verk ute i butikken som hele landet kan lese, men jeg vil komme tilbake til dere når jeg får en mer bestemt dato :) :)

may the force be with us all  :lol:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer !  :eusa_clap:

For en fantastisk opptur !  :biggrin:

Lykke til ,

Klem fra Malaika
:wub:
Anonymous
Vad kul! Många gratulationer från mig med!  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer  :eusa_clap:

Du er en kilde til inspirasjon for andre

:icon_biggrin: Elin
GjenopprettetMedlem
Wow! Så flott! Gratulerer sååå mye! :w00t:  :eusa_clap:  :eusa_dance:
Anonymous
Dette er so storarted at jeg velger å bryte sommertausheten min et ørlite øyeblikk.

Jeg bestiller herved et signert eksemplar av førsteutgaven!

Juhuu tigerseye!
GjenopprettetMedlem
Gratulerer Tigerseye!

GjenopprettetMedlem
Gratulerer og Hipp Hurra for deg, EYE of the TIGER  :eusa_clap: :eusa_clap:  :wub:
Anonymous
gratulere så meget :eusa_clap: :eusa_clap:...jeg  fikk faktisk også  en gledelig nyhet idag, vant poesikonkurransen her  hvor jeg  bor, juryen bestod av  kjente kulturpersoner  fra  stedet, så jeg må til sånn derran prisutdeling her, i august, gruer meg, liker ikke sånne greier,,måtte bare fortelle dette, fordi jeg trodde  en tid at jeg ikke kunne skrive...

Jeg gratulerer enda en gang,  artig at noen når fram med skrivingen, det er bare herlig!!!!
klem fra ho marihøna
så folkens:SKRIV, og utfold dere...en dag kan frøet spire og komme i full blomst!!
GjenopprettetMedlem
Å så flott! Gratulerer til deg også Marihøna  :eusa_clap: :eusa_dance:
Lenge leve poesien og ordet  :wub:
Anonymous
Gratulerer Tigerseye og Marihøna! :eusa_clap:
Så bra at det settes pris på gode ferdigheter.
Stå på alle dere andre...mye bra skriverier her inne! :respect:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer til dykk to poetar/novellistar som vågar å la det komme på trykk!  :respect:
Vil gjerne lese det,alt sammen.
GjenopprettetMedlem
Så jättekul! Grattis!  :razz:
GjenopprettetMedlem
gratulerer marihøna, bare viser hva som kan gå an hvis man våger å prøve:) 
så du bestiller et signert eksemplar masha  ;D hehe..koselig det. bare å kjøpe boka når den kommer ut så kan e nok få meg sjøl te å signere :)

alle skal få beskjed når jeg vet når den kommer ut :)
Anonymous
Marihøna, det var virkelig knall! Det fortjener du, du er en særegen og flott poet. Gratulerer! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Herlig ,marihøna !!! Grattis til deg også  :eusa_clap:

Så inspirerende å lese  :eusa_dance:

Klem fra meg
Anonymous
Alle tiders Marihøna. Gratulerer.  Du er jo veldig flink til å skrive  :eusa_dance:
Anonymous
takker ,dere herlige  mennesker, at dere holder ut med mine skriblerier :)
det gir så mye når dere  gir tilbakemeldinger,og dere  gidder å lese det  jeg  skriver, så  stooor klem og takk til dere alle :wub:
skulle ønske jeg en dag fikk møte dere i det  virkelige verden

marihøna, den  lille raringen
GjenopprettetMedlem
Grattis Tigerseye og Marihøna!

Og Marihøna, da får jeg se deg i avisen i august, flott!