Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
hei der... nå vil jeg nødig bruke denne fine sjamansonen til å fremme mine "materielle" behov. hehe... men ville bare informere om at boken jeg har skrevet. kallt Tordenklo- Dødemarkenes hemmelighet er ute i butikkene veldig snart. rein fantasy sjanger men kanskje noen her liker å lese sånn. hehe.. hint hint.  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
måtte bare skrive littegrann til for dette er mitt innlegg nr 100 :P jippi. hehehe  :eusa_dance:
Anonymous
Hvilket utmerket emne for innlegg nr. 100!

Jeg ser frem til å lese boken din, og som jeg sa før, så ber jeg deg om et signert eksemplar av denne førsteutgaven av den første boken i rekken av tigerseyes tilblivende forfatterskap. Hvis dette skulle la seg gjøre uten altfor mange omstendigheter.

Siden jeg nå vet at du kjenner Naruto and the like er jeg virkelig spent.

Sender en pm med adressen min osv.

Gratulerer såååå mye! En helt spesiell høstdag...
Anonymous
Så artig. Gratulerer  :biggrin:
Bing [Bot]
Gratulerer til deg! Skal se om jeg finner boken din i min bokhandel.  :)
GjenopprettetMedlem
jasså. egen bokhandel :) den kommer til å ligge på forlagssentralen så dukker den ikke opp i butikken din får du bestille den. hahaha  :icon_razz:
Bing [Bot]
hm. Det kan jeg jo.Bestille. Ikke min egen bokhandel da. men den lokale. Hvor kan jeg ellers finne boken din? 8)
GjenopprettetMedlem
vel, du kan gå inn på www.norskeboker.no eller gå inn via bokkilden.no eller norli.no, de fleste online bokhandlere burde ha den inne nå men disse har de garantert iallefall.

den første er forlaget som gir ut boka men det kan også bestilles derfra, boka heter jo som sagt tordenklo og ligger under nyheter.
Bing [Bot]
:)
den er god!
Anonymous
Boken er kommet frem, og jeg koser meg!
Du har jo skapt en hel verden.
Sterk åpning.

"tigerseye":

den kommer til å ligge på forlagssentralen

Jeg har jo faktisk en liten jobb i en bokhandel i tillegg til alt annet,
så forlagssentralen skal jeg kikke på i ettermiddag;-)
GjenopprettetMedlem
flott å høre at den faller i smak, trenger all reklamen jeg kan få:)