Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
"Før trodde jeg at et menneske med ego var en person som prøvde å være større enn han eller hun var. Etter denne opplevelsen innså jeg at den farligere siden av egoet er den som later som den er mindre enn den storheten vi er. Kanskje tilbakeholdenheten og ydmykheten er egoets siste skanse i forsøket på å kontrollere oss i marsjen mot vår egen storhet? Hva slags ledere er vi i denne nye verden hvis vi lytter til egoets råd om å være små? Vi trenger ikke å bli lært eller helbredet. Vi må rett og slett bare velge å gå videre inn i det mirakuløse."
Sitat av Jonette Crowley i boka "Ørnen & Kondoren" - en sann historie om en uventet mystisk reise.

En bok som snakker om endel allsidighet lønner seg i åndelig utvikling og erfare høyere nivåer for bevissthet. Og hente tilbake koder i sin bevissthet fra tidligere liv på diverse kraftsteder som i Peru og Himalaya og erkjenne sin gudommelige storhet mm....en bok av mitt hjerte og sinn. Jonette snakker om interdimensjonelle erfaringer. Og vekke det til live. Det er jo i min ånd.  :wub: :eusa_dance: :respect: 8)

Morsomt at hun også nevner Sanat Kumara(en kan jo søke endel på han ang internett om informasjon) og RA(var en av de store åndelige lærerene i det gamle Egypt), som er en av uendelige mange lærere i Melchizedek-utdanningen. Kumara er fra Venus(4 dimensjonen vi snakker om her) og har vært med å påvirke og inspirere åndelige retninger Asia spesielt og via Lemuria så fikk han og andre ansvar for å ta med seg visdom inn til flere land(for å oppbevare når vi er klar for å hente tilbake den frekvensen og informasjonen - koden i vår bevissthet) inkl Inkaene i Peru.
GjenopprettetMedlem
Ra er da en Egyptisk gud....? :

http://no.wikipedia.org/wiki/Ra_(gud)
Anonymous
Han ble sett på som "gud" fordi han var en lysmester som med Thoth,som jeg har en slags forbindelse til(jeg var en av hans elever i det gamle Egypt og aktiverer mer og mer kontakt med han. ). Ra og Thoth var begge Lysmestre og er begge med i Melchizedek-ordenen som har vært med å påvirke endel av de gamle sivilisasjoners lære som erfarte endel høyere former for bevissthet.
Ra er en erkeengel.
GjenopprettetMedlem
Hvem er IKKE med i melke ordenen av de kule gudene?

Snart er vel alle de andre animistiske åndene også med....

Venter bare på at Odin blir opphøya og.....

Nå er jeg sarkastisk Passopp...
GjenopprettetMedlem
Har lest en fantastisk bok i dag-ørnen og kondoren.anbefaler den på det VARMESTE :respect: :respect:
Var helt utrolig....mye av stoffet var nytt men samtidig "helt kjent"
kjente hos meg selv at det er lagret utrolig mye på cellenivå...:)og man får kjenne på at "Jeg er ALT og alt er jeg"
Virkelig et løft!!!!!!!

Vi har alle en jobb å gjøre og det er å løfte denne værden til en høyere bevissthet

White Eagle
GjenopprettetMedlem
White Eagle:

Slo sammen din tråd med denne som allerede fantes.

Et godt tips er å sjekke forumet om det allerede finnes tråder om det emnet som opptar en  ;)

IL
Anonymous
"white eagle":

Har lest en fantastisk bok i dag-ørnen og kondoren.anbefaler den på det VARMESTE :respect: :respect:
Var helt utrolig....mye av stoffet var nytt men samtidig "helt kjent"
kjente hos meg selv at det er lagret utrolig mye på cellenivå...:)og man får kjenne på at "Jeg er ALT og alt er jeg"
Virkelig et løft!!!!!!!

Vi har alle en jobb å gjøre og det er å løfte denne værden til en høyere bevissthet

White Eagle

Morsomt at du har nicknavn til en av guidene til Jonette og han er også med i Lysets brorskap(Brotherhood of the Light) - som også jeg har forbindelser til. Og ser frem til å aktivere det mer krystallklart når tiden er moden for det. Endel oppstegne mestre som er med i det brorskapet og som er ledere der.
Anonymous
for meg føles ra som en sol gud, har ikke vært bevist om hans nærvær derimot rafael kommer som en vind her når healing pågår,dette har jeg også lest at flere på sonen har erfart  :)
en som kommer til meg i visse sitvasjoner er gabriel, har hadt det mye gøy med han, det er en så sterk energi ordner skikkelig opp i sitvasjoner,det er helt klart  :w00t:
min venninde sa en gang kontakt gabriel da vel, da svarte jeg er du gal så begynte vi å le, å jeg tror han lo med oss.
har aldri søkt opp han men vi har en avtale etter føste gangen jeg var han bevist, om at han kommer når jeg trenger hans energi, når han kommer kan bast synge de måkke komme her å komme her du måkke komme her å komme her det er vi som vet hva som trenges her, du måkke komme her og komme her, du måkke komme her,  å tru du er no til kar for jeg har med meg karen for balansen her  :lol: sånn er det nå engang men takk å lov han passer på at jeg stopper å ikke går for langt,skal man finne balansen må man å være bestemt i visse sitvasjoner dette blir føste gang jeg skriver halleluja la perleporten stå åpen for meg når jeg reiser hjem, det kommer nemlig ei med dårlig tid  :eusa_dance:  ja jeg har sansen for englene og øystein sunde  :lol:  glad i dere  :wub:  klem bast
GjenopprettetMedlem
..takk for fint tips....denne boken føles det riktig for meg å lese...

...vakkert navn,  ørnen og kondoren.....