Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
SLik seglar ørna på himmelen med utstrekte   vengjer    og årvåkent jeger blikk !

Seier Morfar opp-glødd og viser meg med armane,så spring han på tøflene utover gras sletta for å vise kor fri ho er. (ørna)

Slik ! ! Roper Morfar,baksar med armane og ser streng ut i augene.

(( J A ! )) ropar eg til Morfar.

SEr du kor ørna peilar over landskapet ? ! ?   Sjå det skarpe blikket ho har ! ! Ropar Morfar Håst og flyg lett-beint avgårde med augene festa

på noko under seg.

(( ÅJA !  No ser eg ! du liknar på ein prikk ! ! )) seier eg til Morfars.

KOm Gut ! !  Flyg no saman med meg,kom,la vinden bæra deg opp,opp kom så ! Ikkje vær redd ! Stol på vengjene dine gut !

(( Slik ! ? )) ropar eg til Morfar  og prøver å lette frå bakken med kraftige baks med     v e n g j e n e

Du må vera lettare,ropar Morfar høgt der oppe,du må bli ett med vinden,kom no ! !

((Korleis får du det til !! ? )) ropar eg alt eg kan,men for seint,Morfar er alt skyhøgt komen,og eg ser han freiste nokre måker

før han forsvinn i horisonten.

Om natta drøymer eg tungt og vrir meg i halmen

inni meg  gjentar Morfar igjen å igjen : Du må vera lettare, Du må vera lettare !

Brått våknar eg,av ei hand som klapsar meg på kinnet,det er Morfar.

Han står over meg og granskar meg djupt i augene. Du må vera lettare ! seier han plutseleg,og eg skvett,som løfta av usynlege hender opp i lufta.

Akkurat då fekk eg kjenne på kva han meinte,og han smilte bekreftande tilbake,utan at eit ord blei sagt.

(( Men..Korleis gjer du det ? ! )) Skal eg akkurat til å spør Morfar om

men før eg er ferdig med setningen,er han som oppløst i lufta,og den siste beskjeden eg får er den håsete stemmen hans

som gjentar : Du må vera lettare ,du må vera ett med vinden ! !

((( Morfar !! ?? ))  ropar eg ut i rommet,men alt eg får til svar er ei lita dyne fjør som kommer dalende.

:wub:
GjenopprettetMedlem
Å kor artig det er å lese,Tele!  :wub:
Du er meg ein fin-fin forfedredyrkar,er du! :respect:
GjenopprettetMedlem
Takk for det. :I :biggrin: :I

kanskje er det forfedrane som dyrker meg?
sånt kan det nok  vel være også.
Nettop som det var,hadde eg ein samtale med Morfar,og då sa han med særdeles hås stemme at han var like gammel som tiden.

Han hadde opplevd so mykje at du kunne høyre adle millionar av år han har levd i stemmen hans.

Som hadde han sju vintre og sju somrar inni seg.

:wub:
Anonymous
Forfedrane  :respect:
ordene du må være lettere, du må være i et med vinden, (jeg kjenner brisen)  :wub:
GjenopprettetMedlem
:P Tele du er herlig  :P

Bestandig festlig å lese  :wub:

Løsne litt på jordfestet så blir du lettere gut.
GjenopprettetMedlem
Herlig  :biggrin: En dag er du nok like fri som ho ørna  :wub:
GjenopprettetMedlem
takk igjen. eg blir så glad når dykk likar mine kaneliserte seriar med Morfar.

På dagar eg føler meg gåmal,kjem Morfar å minner meg på elda hanses.

Då er eg plutseleg reine ungdomen igjen,som ein nyfødd sjonglør,er følelsen,i nærværet av min kloke gamle far.

Det hender han dukker opp når eg er ute på tur i skog å fjell

og så kan han alt,og veit alt,og får meg til å le med sin håse stemme

som høyres fleirstemmig ut,det vil seie,det høyres ut som om det er fleire Morfarar som snakkar på likt

men med hårfine endringar i toneleiet.

Det kan høyres litt ut som han var bak eller inni en vegg,og må skvise stemmen(e) sine ut gjennom et tynt lite hull.

Nokon vil nok meine eg snakkar berre med meg sjølv
men kva er vårt sjølv ?   Ein isolert enhet beskyttet fra påvirkning fra verden utenom ?
Nei eg trur vårt sjølv er som ein svær theater scene
og bak forhenget ventar skode spelarane på tur for å få kome fram,ein etter ein,eller fleire samtidig.

Bare ver deg sjølve du, Gut.

og ingen andre.

(((Ja men eg er meg sjølve,utan at eg gjer noko spesielt for å verta slik.)))

Korleis kan ein IKKJE vera andre
når altet knyttar ein ihop med alt dette?

Gå din egen vei du...Gut.

(((ja,men eg går min egen vei,og der treff eg andre som er ute på akkurat det samme ærend,å så snuffler vi i hverandres føtter))))

Reis deg att,og prøv igjen....Gut.

((((Eg er alt på vei,og der ser nokon sine fotspor ! )))

Dei er mine,fylgj den vises spor i snøen før sumaren kjem att ! !

(((Men spora går hit å dit og så tilbake i ring ! ? )))

Den vise vill ledar blidt sin fylgjes svein.

(((( Er det deg...Morfar ! ? )))

Nei det er  Mormor !

(((Hei Mormor ! ))

Hei Svein !

:I