Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
AdsBot [Google]
Jeg får legge denne under humor da jeg ble Balder  :biggrin: :
Balder- Du er snill du! Men du er ikke bare vakker på innsiden. Din rettferdighet gir deg en fantastisk flott utstråling, som i tillegg til gode gener, gir deg et formidabelt ytre.

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=16547
GjenopprettetMedlem
Heimdal her.
En årvåken person som trenger svært lite søvn. Svært musikalsk. hm ... kjente mæ ikke helt igjen  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Frigg her

Du er ikke bare vakker selv, men liker også å ha det vakkert rundt deg, og pynter gjerne med ting du har laget selv. Du er også en menneskekjenner og er veldig flink til å forutse ting som kommer til å skje.

Hmmm...
GjenopprettetMedlem
Frigg her også!

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Odin

Du er ganske nysgjerrig og liker å tilegne deg ny kunnskap, noe som resulterer i at du er ganske smart. Du er sterk, liker makt og en god fysisk utfordring.

Hmmm :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Im not a god but I tend to like Odin, since he was the god of knowledge and wisdom and gave his eye for this gift. He could travel anywhere with the help of his horse sleipner.

Peace and love.
GjenopprettetMedlem
Frigg jeg og

Hmm.. føles som en bra kommentar 
GjenopprettetMedlem
Balder her :biggrin:
Anonymous
Siv  :idea:  :lol:
GjenopprettetMedlem
Frigg

Du er ikke bare vakker selv, men liker også å ha det vakkert rundt deg, og pynter gjerne med ting du har laget selv. Du er også en menneskekjenner og er veldig flink til å forutse ting som kommer til å skje.

Det er bra dere ikke har vært hjemme hos meg......  :redface:
GjenopprettetMedlem
My soul friend like Ask and Embla who were the first humans on earth.

Peace and love.
GjenopprettetMedlem
Förra gången jag gjorde den här quizen, blev jag Frigg,
men nu när jag gjorde den igen... då blev jag

Ull

Du elsker å være i aktivitet. Du er både sterk og rask, og det resulterer i at du er svært flink i sport. Du er også veldig pen og har en bra kropp.

8.81% har falt innenfor denne kategorien

:P
GjenopprettetMedlem
Ble Frigg jeg også  :innocent2:

I forhold til hvor mange som faller innenfor den kategorien, synes jeg at vi er veldig godt representert her da!
GjenopprettetMedlem
Brage: Du elsker å lage mat. Mat er livet! Men du liker også godt å snakke med folk, og da gjerne om god mat. Kan hende du har lyst å skrive en bok også, for du liker å skrible litt.

Fra wikipedia:
Brage er i den norrøne mytologien guden for diktning og skaldekunst. Rollen som diktergud deler han med Odin. Brage var meget klok og veltalende. Han er også kjøkkenmesteren i Valhall.

:innocent2: