Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg er lite teknisk annlagt. Har problemer med det meste som har med tv, stereo etc å gjøre.

Så med dette nye digitale greiene som gjorde at jeg kjøpte parabol, så fikk jeg noe fancy fjernkontroller med....
Og det er en til tv, en for parabolen, og den for parabolen kan også brukes til tv...

Ikke visste jeg at det også var radio på parabolen...(Det er en ting til, og det er at jeg sjelden leser bruksannvisningen), så jeg kommer sikkert borti en knapp, og dermed har jeg blå sjerm, og kun prating.
Jeg ble frustrert, satt jo og så film...

Så dagen etter ringer jeg canal digital, frustrert som få, og i min iver etter å få fram MITT budskap så kjører jeg bare på, overhører alle små men....
Tilslutt blir jeg ferdig, og han sier "trykk på den røde knappen - du har slått på radioen, jeg prøvde å si det.."
Veldig glad han ikke så meg da... ::) :razz:
GjenopprettetMedlem
:w00t: hehe :lol:

Jeg synes at det er altfor mange knapper på fjernkontrollen. Vet ikke hva halvparten skal brukes til en gang.  :razz:
GjenopprettetMedlem
hehe... ja har opplevd akkurat det samme, men jeg ringte ikke inn til Canal Digital den gangen, men sov på det over natta... og dagen etter fikk jeg det til med en gang...    :surprised:
GjenopprettetMedlem
Det er akkurat som meg som har drevet og scanna PCen for spyware flere ganger om dagen den siste uka, for det var noe der som heter tracking cookies. Jeg ringte til slutt til selskapet som sikkerhetspakken min er fra, for å klage på dårlig sikkerhetspakke, og så viser det seg at dette er helt normalt hver gang man har vært på hvilken som helst nettside!  :razz:

Mvh Stridshjelp