Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Brev fra en mor til hennes fraflyttede sønn

Kjære gutten min, jeg skriver dette brevet sakte… fordi jeg vet at du ikke kan lese så fort!

Nå bor vi ikke lengre der vi bodde da du reiste hjemmefra.
Familien din leste i avisen at de fleste ulykker skjer innenfor to mil fra hjemmet, så vi flyttet.
Jeg kan dessverre ikke sende deg adressen fordi at di som bodde her før oss tok med seg husnummeret når du flyttet slik at di ikke trengte flytte adresse selv.

Huset er skikkelig fint, her er til og med vaskemaskin inmontert, men jeg er ikke sikker på om den fungerer som den skal fordi her i forrige uke hadde jeg oppi noen klær og trekte i snora…
Siden har jeg ikke sett klærne---???

Været er fint her, det regna to ganger i forrige uke, første gang regnet det i tre dager og andre gangen i fire dager.

Når det gjelder den jakken du ville at jeg skulle sende, så forteller onkel Jonas at den er alt for tung til å sendes i posten, med alle di knappene påmontert, så jeg klipte dem bare av og la dem i innerlommen.

Familien din låste inne nøklene i bilen i går, vi var skikkelig bekymra kan du tro… det tok nesten to timer før di fikk din bror og meg ut av bilen.

Din onkel Harry var skikkelig uheldig her først i forrige uke, han falt oppi tønna med heimbrendt. Vi prøvde å dra han opp, men han bare lo og ville ikke komme opp. Til slutt druknet han. Vi fikk han kremert dagen etter, men han vil ikke slutte å brenne, han brenner enda.

Noen venner av deg kjørte utenfor broen her om dagen i en Pick Up. To av dem, Kenneth og Ronny druknet fordi di satt på lasteplanet og greide ikke få opp bakluken i tide.

Ellers så har det ikke skjedd særlig mye her

Klem fra mamma

P.S. Skulle sendt deg noen penger men konvolutten var allerede klistra igjen.
:razz:

Lys & Latter
Tina